Kasia Klich

COCA-COLA – PREMIERA NOWEJ GLOBALNEJ KAMPANII – „Taste the Feeling”

Taste the Feeling

W dniu 20 stycznia, w studio fotograficznym PinUp w Warszawie, Coca-Cola zaprezentowała nową kampanię marketingową pod nazwą „Taste the Feeling”. Premierę nowych spotów telewizyjnych śledziło wielu dziennikarzy, przedstawicieli biznesu i gwiazdy. Spotkanie poprowadzili Tomasz Kammel i Maciej Musiał. Część oficjalną zakończył koncert Marii Sadowskiej. Następnie goście wkroczyli do krainy Coca-Coli, gdzie czekały na nich lodowe […]

COCA-COLA – PREMIERA NOWEJ GLOBALNEJ KAMPANII – „Taste the Feeling”

W dniu 20 stycznia, w studio fotograficznym PinUp w Warszawie, Coca-Cola zaprezentowała nową kampanię marketingową pod nazwą „Taste the Feeling”. Premierę nowych spotów telewizyjnych śledziło wielu dziennikarzy, przedstawicieli biznesu i gwiazdy. Spotkanie poprowadzili Tomasz Kammel i Maciej Musiał. Część oficjalną zakończył koncert Marii Sadowskiej. Następnie goście wkroczyli do krainy Coca-Coli, gdzie czekały na nich lodowe

Gwiazdy na premierze hiszpańskich zapachów – Halloween oraz Roberto Verino

Taste the Feeling

W środę (02.04) odbyła się premiera hiszpańskich zapachów Halloween oraz Roberto Verino, dostępnych w sieci sklepów kosmetycznych hebe. Konferencję poprowadził Conrado Moreno, Anna Rakocińska – Country Manager PolandPerfumes y Diseno oraz Olga Adamkiewicz – Dyrektor Marketingu hebe. Wśród grona dziennikarzy pojawiły się również gwiazdy: Odeta Moro-Figurska, Kasia Klich, Lidia Popiel, Andżelika Piechowiak, Marcin Kwaśny, Ryszard

Gwiazdy na premierze hiszpańskich zapachów – Halloween oraz Roberto Verino

W środę (02.04) odbyła się premiera hiszpańskich zapachów Halloween oraz Roberto Verino, dostępnych w sieci sklepów kosmetycznych hebe. Konferencję poprowadził Conrado Moreno, Anna Rakocińska – Country Manager PolandPerfumes y Diseno oraz Olga Adamkiewicz – Dyrektor Marketingu hebe. Wśród grona dziennikarzy pojawiły się również gwiazdy: Odeta Moro-Figurska, Kasia Klich, Lidia Popiel, Andżelika Piechowiak, Marcin Kwaśny, Ryszard

Kasia Klich książki pisze…

Taste the Feeling

Kasia Klich napisała książkę dla dzieci! „Bajkowa Drużyna” to pięknie i oryginalnie wydana, kolorowa, pełna radości książka, łącząca wspaniałą zabawę z mądrymi tekstami w znakomitym wykonaniu. Oryginalny multimedialny projekt dla dzieci w każdym wieku. Autorką wszystkich tekstów i rysunków jest znana piosenkarka Kasia Klich. Książce towarzyszy płyta z piosenkami w świetnym wykonaniu autorki i wierszami

Kasia Klich książki pisze…

Kasia Klich napisała książkę dla dzieci! „Bajkowa Drużyna” to pięknie i oryginalnie wydana, kolorowa, pełna radości książka, łącząca wspaniałą zabawę z mądrymi tekstami w znakomitym wykonaniu. Oryginalny multimedialny projekt dla dzieci w każdym wieku. Autorką wszystkich tekstów i rysunków jest znana piosenkarka Kasia Klich. Książce towarzyszy płyta z piosenkami w świetnym wykonaniu autorki i wierszami

Wszystko jest lansem!

Taste the Feeling

Kasia Klich: „Wszystko jest nazywane lansem”! Piosenkarka jest rozczarowana tym, że w dzisiejszym show biznesie nawet występy charytatywne uważa się za interesowne. Kasia ostro zareagowała na słowa Korwin-Piotrowskiej, która na Facebooku skrytykowała gwiazdy, które wystąpiły na Warsaw Fashion Week wraz z psami. Moi drodzy, gdybyście jeszcze o tym nie wiedzieli, to jestem jedną z pseudo

Wszystko jest lansem!

Kasia Klich: „Wszystko jest nazywane lansem”! Piosenkarka jest rozczarowana tym, że w dzisiejszym show biznesie nawet występy charytatywne uważa się za interesowne. Kasia ostro zareagowała na słowa Korwin-Piotrowskiej, która na Facebooku skrytykowała gwiazdy, które wystąpiły na Warsaw Fashion Week wraz z psami. Moi drodzy, gdybyście jeszcze o tym nie wiedzieli, to jestem jedną z pseudo

13 Marsz Różowej Wstążki

Taste the Feeling

W sobotę 16 października w Warszawie odbył się 13 już Marsz Różowej Wstążki organizowany przez Avon Cosmetics Polska oraz Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa – Centrum. Ulicami Warszawy przeszło blisko 5 tysięcy osób, które popierają działania profilaktyczne prowadzone w ramach „Wielkiej Kampanii Życia – Avon Kontra Rak Piersi”.

13 Marsz Różowej Wstążki

W sobotę 16 października w Warszawie odbył się 13 już Marsz Różowej Wstążki organizowany przez Avon Cosmetics Polska oraz Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa – Centrum. Ulicami Warszawy przeszło blisko 5 tysięcy osób, które popierają działania profilaktyczne prowadzone w ramach „Wielkiej Kampanii Życia – Avon Kontra Rak Piersi”.

Scroll to Top
Scroll to Top