Jeff Bridges

Uma Thurman w kampanii Marc O’Polo wiosna-lato 2015! Wideo

Uma Thurman w kampanii Marc O’Polo wiosna-lato 2015!

Uma Thurman w kampanii Marc O’Polo wiosna-lato 2015! W tym sezonie przewodnim hasłem Marc O’Polo jest Natural Evolution – którym marka chce podkreślić swój nowoczesny styl nie zapominając o jednoczesnym przywiązaniu do natury.Nic więc dziwnego, że po raz kolejny, ambasadorami zostali Jeff Bridges i Uma Thurman. Aktora, matka i muza Quentina Trantino jak nikt inny […]

Uma Thurman w kampanii Marc O’Polo wiosna-lato 2015! Wideo

Uma Thurman w kampanii Marc O’Polo wiosna-lato 2015! W tym sezonie przewodnim hasłem Marc O’Polo jest Natural Evolution – którym marka chce podkreślić swój nowoczesny styl nie zapominając o jednoczesnym przywiązaniu do natury.Nic więc dziwnego, że po raz kolejny, ambasadorami zostali Jeff Bridges i Uma Thurman. Aktora, matka i muza Quentina Trantino jak nikt inny

Uma Thurman i Jeff Bridges w najnowszej kampanii Marc O’Polo wiosna – lato 2015

Uma Thurman i Jeff Bridges

Follow Your Nature – te trzy słowa najprecyzyjniej określają filozofię założycieli Marc O’Polo. Od samego początku skupiali oni uwagę na tworzeniu ubrań z wykorzystaniem naturalnych materiałów dla ludzi pewnych siebie, z wyczuciem mody, którzy nie podążają bezmyślnie za ciągnę zmieniającymi się trenami. Tak pozostało do dziś. Nowoczesny Premium Casual jest w DNA Marco O’Polo! Do

Uma Thurman i Jeff Bridges w najnowszej kampanii Marc O’Polo wiosna – lato 2015

Follow Your Nature – te trzy słowa najprecyzyjniej określają filozofię założycieli Marc O’Polo. Od samego początku skupiali oni uwagę na tworzeniu ubrań z wykorzystaniem naturalnych materiałów dla ludzi pewnych siebie, z wyczuciem mody, którzy nie podążają bezmyślnie za ciągnę zmieniającymi się trenami. Tak pozostało do dziś. Nowoczesny Premium Casual jest w DNA Marco O’Polo! Do

Jeff Bridges i Amber Velletta w kampania Marc O’Polo

Jeff Bridges

„Follow Your Nature” to główne hasło filozofii, towarzyszące marce Marc O’Polo od ponad 46 lat. To ono było inspiracją do stworzenia pierwszej kolekcji, skierowanej do osób z wyczuciem stylu, które jednocześnie nie skupiają się nad chwilowymi trendami. Tej idei marka został wierna do dziś. Dlatego do tworzenia kampanii zapraszane są szczególne osoby, utożsamiające się z

Jeff Bridges i Amber Velletta w kampania Marc O’Polo

„Follow Your Nature” to główne hasło filozofii, towarzyszące marce Marc O’Polo od ponad 46 lat. To ono było inspiracją do stworzenia pierwszej kolekcji, skierowanej do osób z wyczuciem stylu, które jednocześnie nie skupiają się nad chwilowymi trendami. Tej idei marka został wierna do dziś. Dlatego do tworzenia kampanii zapraszane są szczególne osoby, utożsamiające się z

Jeff Bridges i Amber Valetta twarzami kampanii Marc O’Polo Jesień-Zima 2013

Jeff Bridges

 PODĄŻAJĄC ZA SWOJĄ NATURĄ – słowa te są precyzyjnym ucieleśnieniem idei, która towarzyszyła 46 lat temu założycielom Marc O’Polo tworzącym pierwszą własną kolekcję. Zaprojektowali wtedy ubrania dla osób pewnych siebie, stylowych o wyjątkowym wyczuciu mody, ale nie podążającym za każdym najnowszym trendem. Taka filozofia utrzymała się do dziś, a nowoczesny casual to najbardziej trafne określenie

Jeff Bridges i Amber Valetta twarzami kampanii Marc O’Polo Jesień-Zima 2013

 PODĄŻAJĄC ZA SWOJĄ NATURĄ – słowa te są precyzyjnym ucieleśnieniem idei, która towarzyszyła 46 lat temu założycielom Marc O’Polo tworzącym pierwszą własną kolekcję. Zaprojektowali wtedy ubrania dla osób pewnych siebie, stylowych o wyjątkowym wyczuciu mody, ale nie podążającym za każdym najnowszym trendem. Taka filozofia utrzymała się do dziś, a nowoczesny casual to najbardziej trafne określenie

Scroll to Top
Scroll to Top