Goshico

UPALNA SESJA GOSHICO

torebka torba GOSHICO

Pewne siebie. Seksowne. Przyciągające wzrok i angażujące uwagę. Torebki GOSHICO. Marka ponownie zaskakuje nowościami, konsekwentnie rozwijając jednak swoją projektową tożsamość, stawiając na kolor i wręcz biżuteryjny charakter dodatków. Letnia sesja GOSHICO, to słońce, woda i piaszczyste wydmy. Minimalistyczne i subtelne, a zarazem eleganckie stylizacje oraz naturalny makijaż, a na pierwszym planie soczyste lub pastelowe torebki. […]

UPALNA SESJA GOSHICO

Pewne siebie. Seksowne. Przyciągające wzrok i angażujące uwagę. Torebki GOSHICO. Marka ponownie zaskakuje nowościami, konsekwentnie rozwijając jednak swoją projektową tożsamość, stawiając na kolor i wręcz biżuteryjny charakter dodatków. Letnia sesja GOSHICO, to słońce, woda i piaszczyste wydmy. Minimalistyczne i subtelne, a zarazem eleganckie stylizacje oraz naturalny makijaż, a na pierwszym planie soczyste lub pastelowe torebki.

GOSHICO po raz kolejny pomaga dzieciom

Barbara Kurdej-Szatan

8 czerwca ruszyła trzecia edycja akcji charytatywnej, organizowanej przez markę GOSHICO na rzecz oddziału onkologii dziecięcej Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie. Ideę „torebek niosących pomoc” wspierają: Barbara Kurdej-Szatan, Magdalena Różczka, Magdalena Schejbal oraz Paulina Sykut-Jeżyna. W ramach „4 Kids” powstały więc cztery unikatowe shopperki inspirowane przez ambasadorki akcji, a zaprojektowane przez Małgorzatę Kotlonek-Horoch. Gwiazdy

GOSHICO po raz kolejny pomaga dzieciom

8 czerwca ruszyła trzecia edycja akcji charytatywnej, organizowanej przez markę GOSHICO na rzecz oddziału onkologii dziecięcej Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie. Ideę „torebek niosących pomoc” wspierają: Barbara Kurdej-Szatan, Magdalena Różczka, Magdalena Schejbal oraz Paulina Sykut-Jeżyna. W ramach „4 Kids” powstały więc cztery unikatowe shopperki inspirowane przez ambasadorki akcji, a zaprojektowane przez Małgorzatę Kotlonek-Horoch. Gwiazdy

Motywy kwiatowe na torebkach

MONDRIANISTA GOSHICO torebki damskie 1

Motywy kwiatowe to jeden z gorących trendów sezonu. Występuje nie tylko na modnych sukienkach czy koszulkach, ale i akcesoriach. W tym przypadku, motywy kwiatowe wykorzystuje najnowsza kolekcja torebek damskich Goshico. Znajdziemy w niej między innymi mini torebki,shopperki, torby na ramię, torby podróżne oraz kuferki.

Motywy kwiatowe na torebkach

Motywy kwiatowe to jeden z gorących trendów sezonu. Występuje nie tylko na modnych sukienkach czy koszulkach, ale i akcesoriach. W tym przypadku, motywy kwiatowe wykorzystuje najnowsza kolekcja torebek damskich Goshico. Znajdziemy w niej między innymi mini torebki,shopperki, torby na ramię, torby podróżne oraz kuferki.

Akcja charytatywna Goshico & Magdalena Schejbal

Magdalena Schejbal

Rusza charytatywna przedsprzedaż torebek z nowej kolekcji GOSHICO. Całkowity dochód ze sprzedaży premierowej partii czterech najnowszych modeli marki, zostanie przekazany na rzecz oddziału onkologicznego Instytutu Matki i Dziecka na ul. Kacprzaka w Warszawie. Partnerką i ambasadorką akcji została Magdalena Schejbal. Torebki będzie można kupić na stronie www.goshico.com od 16 listopada do 8 grudnia lub wyczerpania zapasów. Tegoroczna odsłona akcji,

Akcja charytatywna Goshico & Magdalena Schejbal

Rusza charytatywna przedsprzedaż torebek z nowej kolekcji GOSHICO. Całkowity dochód ze sprzedaży premierowej partii czterech najnowszych modeli marki, zostanie przekazany na rzecz oddziału onkologicznego Instytutu Matki i Dziecka na ul. Kacprzaka w Warszawie. Partnerką i ambasadorką akcji została Magdalena Schejbal. Torebki będzie można kupić na stronie www.goshico.com od 16 listopada do 8 grudnia lub wyczerpania zapasów. Tegoroczna odsłona akcji,

Najlepsze strony mody

Magdalena Schejbal

Rozstrzygnięto 10. edycję konkursu na najlepsze strony internetowe w branży mody Fashion Website Awards. Na podium znalazły się Goshico, Recman i Henri Lloyd. 19 lutego 2013, podczas Targów Mody Poznań, ogłoszono zwycięzców Fashion Website Awards. W wiosennej edycji jurorzy oceniali strony internetowe firm z branży mody. Nagrody laureatom wręczał Jerzy Osika, prezes wydawnictwa Promedia. Nagrodę

Najlepsze strony mody

Rozstrzygnięto 10. edycję konkursu na najlepsze strony internetowe w branży mody Fashion Website Awards. Na podium znalazły się Goshico, Recman i Henri Lloyd. 19 lutego 2013, podczas Targów Mody Poznań, ogłoszono zwycięzców Fashion Website Awards. W wiosennej edycji jurorzy oceniali strony internetowe firm z branży mody. Nagrody laureatom wręczał Jerzy Osika, prezes wydawnictwa Promedia. Nagrodę

Bądź oryginalna! Nie kupuj podróbek!

Magdalena Schejbal

Ruszyła kampania edukacyjna poświęcona przeciwdziałaniu coraz powszechniejszemu kupowaniu podrobionych ubrań, dodatków czy biżuterii polskich i światowych marek modowych oraz promocji dokonywania świadomego wyboru oryginalnych produktów. Według badań instytutu SMG/KRC dla Grupy Allegro (2011 r.), zaledwie 18% Polaków uważa, że sprzedawanie podrobionych rzeczy powinno być karane, a 28% nie widzi niczego nieetycznego w handlu takimi towarami.

Bądź oryginalna! Nie kupuj podróbek!

Ruszyła kampania edukacyjna poświęcona przeciwdziałaniu coraz powszechniejszemu kupowaniu podrobionych ubrań, dodatków czy biżuterii polskich i światowych marek modowych oraz promocji dokonywania świadomego wyboru oryginalnych produktów. Według badań instytutu SMG/KRC dla Grupy Allegro (2011 r.), zaledwie 18% Polaków uważa, że sprzedawanie podrobionych rzeczy powinno być karane, a 28% nie widzi niczego nieetycznego w handlu takimi towarami.

Scroll to Top
Scroll to Top