Giorgio Armani

Czy moda może być misją? Wielcy projektanci i ich świat.

Wielcy projektanci

Moda wbrew pozorom wydaje się być dziedziną wielowymiarową. Dla przeciętnej osoby, która na co dzień pragnie dobrze wyglądać, a do tego mieć swobodę użytkowania względem założonych na swoje ciało ubrań, moda jest właśnie tym fizycznym czynnikiem. Elementami garderoby, które razem mają współgrać. Z drugiej jednak strony, wciąż wielu zastanawia się nad tym czy modę można […]

Czy moda może być misją? Wielcy projektanci i ich świat.

Moda wbrew pozorom wydaje się być dziedziną wielowymiarową. Dla przeciętnej osoby, która na co dzień pragnie dobrze wyglądać, a do tego mieć swobodę użytkowania względem założonych na swoje ciało ubrań, moda jest właśnie tym fizycznym czynnikiem. Elementami garderoby, które razem mają współgrać. Z drugiej jednak strony, wciąż wielu zastanawia się nad tym czy modę można

Biżuteria XXI wieku – złote telefony od Samsung

Wielcy projektanci

Aż 2700 ton złota – tą sumą mogły pochwalić się w 2012 roku wszystkie kraje wydobywające ten najbardziej pożądany na świecie kruszec. Natomiast w 2013 roku świat technologii i designu elektryzuje Samsung – wprowadza najnowocześniejszy smartfon Samsung GALAXY S4 Gold, który olśniewa swoją złotą obudową. Złoto to niezwykły kruszec, trochę tajemniczy, a zarazem przyciągający wzrok.

Biżuteria XXI wieku – złote telefony od Samsung

Aż 2700 ton złota – tą sumą mogły pochwalić się w 2012 roku wszystkie kraje wydobywające ten najbardziej pożądany na świecie kruszec. Natomiast w 2013 roku świat technologii i designu elektryzuje Samsung – wprowadza najnowocześniejszy smartfon Samsung GALAXY S4 Gold, który olśniewa swoją złotą obudową. Złoto to niezwykły kruszec, trochę tajemniczy, a zarazem przyciągający wzrok.

FRAMES OF LIFE: KOLEKCJA OKULARÓW GIORGIO ARMANI 2013

Wielcy projektanci

Stworzona w 2010 r. kampania promocyjna okularów zatytułowana Frames of Life wraca na scenę. Tym razem miejscem akcji jest jedna z kawiarni dużego miejskiego placu, z nieustannie przewijającymi się ludźmi – ich rozlicznymi historiami, z których każda jest inna i każda wyjątkowa, a które przeplatając się, tworzą nową opowieść. Bohaterami „portretów życia” są: Luc –

FRAMES OF LIFE: KOLEKCJA OKULARÓW GIORGIO ARMANI 2013

Stworzona w 2010 r. kampania promocyjna okularów zatytułowana Frames of Life wraca na scenę. Tym razem miejscem akcji jest jedna z kawiarni dużego miejskiego placu, z nieustannie przewijającymi się ludźmi – ich rozlicznymi historiami, z których każda jest inna i każda wyjątkowa, a które przeplatając się, tworzą nową opowieść. Bohaterami „portretów życia” są: Luc –

Green Cross i Giorgio Armani we wspólnej akcji Acqua for Life

Wielcy projektanci

1 marca 2012 r. ruszyła II edycja „Acqua for Life” – ogólnoświatowej kampanii wspieranej przez Giorgio Armani i organizację Green Cross. Ma ona na celu zapewnienie dostępu do czystej wody społecznościom w Ghanie, Boliwii i Chinach oraz rozpowszechnienie wiedzy o problemie braku tego życiodajnego surowca w krajach Trzeciego Świata. Akcja będzie trwała do końca czerwca,

Green Cross i Giorgio Armani we wspólnej akcji Acqua for Life

1 marca 2012 r. ruszyła II edycja „Acqua for Life” – ogólnoświatowej kampanii wspieranej przez Giorgio Armani i organizację Green Cross. Ma ona na celu zapewnienie dostępu do czystej wody społecznościom w Ghanie, Boliwii i Chinach oraz rozpowszechnienie wiedzy o problemie braku tego życiodajnego surowca w krajach Trzeciego Świata. Akcja będzie trwała do końca czerwca,

Emporio Armani, Reebok, kolekcja wiosna-lato 2011

Wielcy projektanci

Kolekcja wiosna/lato 2011, będąca efektem współpracy pomiędzy Giorgio Armani a Reebok International Ltd., przedstawia kolejną odsłonę fuzji świata sportu z modą. Z jednej strony pojawiają się technologie treningowe marki Reebok, z drugiej – moda i elegancja kojarzone z marką Emporio Armani. Kolekcja rozwija dynamizm sportowej linii EA7 wykorzystując przy tym funkcjonalność i zaawansowane technologie Reebok

Emporio Armani, Reebok, kolekcja wiosna-lato 2011

Kolekcja wiosna/lato 2011, będąca efektem współpracy pomiędzy Giorgio Armani a Reebok International Ltd., przedstawia kolejną odsłonę fuzji świata sportu z modą. Z jednej strony pojawiają się technologie treningowe marki Reebok, z drugiej – moda i elegancja kojarzone z marką Emporio Armani. Kolekcja rozwija dynamizm sportowej linii EA7 wykorzystując przy tym funkcjonalność i zaawansowane technologie Reebok

Szara strefa w modzie

Wielcy projektanci

Kiedyś Christian Dior podobno chował się za szarą zasłonką i zza niej stremowany obserwował reakcje publiczności w czasie pokazów swoich kolekcji. Dziś słynny dom mody Diora z dumą ubiera kobiety w popielate kreacje. Świat mody dawno odrzucił negatywne postrzeganie koloru szarego. Niegdyś kojarzony wyłącznie ze smutkiem, nudą, biedą i bylejakością, jest obecnie jedną z najbardziej

Szara strefa w modzie

Kiedyś Christian Dior podobno chował się za szarą zasłonką i zza niej stremowany obserwował reakcje publiczności w czasie pokazów swoich kolekcji. Dziś słynny dom mody Diora z dumą ubiera kobiety w popielate kreacje. Świat mody dawno odrzucił negatywne postrzeganie koloru szarego. Niegdyś kojarzony wyłącznie ze smutkiem, nudą, biedą i bylejakością, jest obecnie jedną z najbardziej

Scroll to Top
Scroll to Top