firmy

Coraz więcej kobiet rządzi w firmach!

kobiet

Polski rynek pracy coraz bardziej docenia kobiety jako pracowników. Dotyczy to także kluczowych stanowisk w firmach. Na różnorodność płci zatrudnionych stawiają głównie korporacje, dostrzegając, że pozytywnie przekłada się ona zarówno na styl zarządzania, jak i wewnętrzne zasady w firmie.  – Rynek dojrzewa i są już na ryku kobiety o długim doświadczeniu zawodowym, takie, które mogą zajmować kluczowe stanowiska w firmach – mówi agencji […]

Coraz więcej kobiet rządzi w firmach!

Polski rynek pracy coraz bardziej docenia kobiety jako pracowników. Dotyczy to także kluczowych stanowisk w firmach. Na różnorodność płci zatrudnionych stawiają głównie korporacje, dostrzegając, że pozytywnie przekłada się ona zarówno na styl zarządzania, jak i wewnętrzne zasady w firmie.  – Rynek dojrzewa i są już na ryku kobiety o długim doświadczeniu zawodowym, takie, które mogą zajmować kluczowe stanowiska w firmach – mówi agencji

Ruszyła II Edycja Projektu Znak Jakości KidZone!

ZJ_KidZone-2013_logo

Znak Jakości KidZone skutecznie promuje najlepsze firmy zajmujące się produkcją, handlem i usługami dedykowanymi najmłodszym. Jest symbolem najwyższej jakości i wiarygodności, a także: podnosi prestiż w oczach konkurencji zwiększa zaufanie Partnerów i Klientów pomaga w efektywnym budowaniu pozytywnego wizerunku firmy i jej renomy dynamizuje pozyskiwanie nowych Klientów i kontrahentów potwierdza właściwe zarządzanie firmą oraz wysoką

Ruszyła II Edycja Projektu Znak Jakości KidZone!

Znak Jakości KidZone skutecznie promuje najlepsze firmy zajmujące się produkcją, handlem i usługami dedykowanymi najmłodszym. Jest symbolem najwyższej jakości i wiarygodności, a także: podnosi prestiż w oczach konkurencji zwiększa zaufanie Partnerów i Klientów pomaga w efektywnym budowaniu pozytywnego wizerunku firmy i jej renomy dynamizuje pozyskiwanie nowych Klientów i kontrahentów potwierdza właściwe zarządzanie firmą oraz wysoką

Jak „robić” modę w tym kraju?

manekiny

Ambicje mamy globalne, mniemanie o sobie uniwersalne, zaś przepisy rodem z jakiegoś marionetkowego państewka i urzędników z buszu. Polski system podatkowy jest oceniany przez przedsiębiorców na dwóję z plusem – czytam w Gazecie Prawnej. O haraczach podatkowo-ubezpieczeniowych nie warto już nawet wspominać. Lepiej nie wspominać, bo policja skarbowa ma uprawnienia, nie wiem czy nie większe

Jak „robić” modę w tym kraju?

Ambicje mamy globalne, mniemanie o sobie uniwersalne, zaś przepisy rodem z jakiegoś marionetkowego państewka i urzędników z buszu. Polski system podatkowy jest oceniany przez przedsiębiorców na dwóję z plusem – czytam w Gazecie Prawnej. O haraczach podatkowo-ubezpieczeniowych nie warto już nawet wspominać. Lepiej nie wspominać, bo policja skarbowa ma uprawnienia, nie wiem czy nie większe

LOYD Tea: ulubiona herbata Polaków

LOYD Tea Superbrands

Należąca do grupy Mokate marka Loyd otrzymała wyróżnienie Superbrands Created in Poland 2013. Tytuł został przyznany markom, które powstały w Polsce, a wyboru dokonali sami konsumenci. Badanie, które wyłoniło laureatów przeprowadziła Pracownia Badawcza GfK Polonia na próbie 15 tysięcy respondentów. Organizacja Superbrands powstała w 1994 roku w Wielkiej Brytanii, a 10 lat później pojawiała się

LOYD Tea: ulubiona herbata Polaków

Należąca do grupy Mokate marka Loyd otrzymała wyróżnienie Superbrands Created in Poland 2013. Tytuł został przyznany markom, które powstały w Polsce, a wyboru dokonali sami konsumenci. Badanie, które wyłoniło laureatów przeprowadziła Pracownia Badawcza GfK Polonia na próbie 15 tysięcy respondentów. Organizacja Superbrands powstała w 1994 roku w Wielkiej Brytanii, a 10 lat później pojawiała się

Kalitero PR patronem studiów „Komunikacja w biznesie i employer branding”

kobiet

W lutym 2013 roku rusza 1. edycja studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Stosunków Międzynarodowych i Amerykanistyki na kierunku „Komunikacja w firmie i employer branding”. Patronat merytoryczny objęła agencja Kalitero Public Relations, działająca na rynku polskim od 13 lat i posiadająca doświadczenie w realizacji projektów edukacyjnych dotyczących komunikacji w biznesie. Employer branding, czyli strategiczne działania zmierzające

Kalitero PR patronem studiów „Komunikacja w biznesie i employer branding”

W lutym 2013 roku rusza 1. edycja studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Stosunków Międzynarodowych i Amerykanistyki na kierunku „Komunikacja w firmie i employer branding”. Patronat merytoryczny objęła agencja Kalitero Public Relations, działająca na rynku polskim od 13 lat i posiadająca doświadczenie w realizacji projektów edukacyjnych dotyczących komunikacji w biznesie. Employer branding, czyli strategiczne działania zmierzające

Postrzeganie pracodawców w 2012 roku

kobiet

W czasie 2. Forum Employer Branding zostały przedstawione wyniki raportu medialnego przygotowanego przez Akademię Kalitero we współpracy z PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Przeanalizowano publikacje prasowe na temat wizerunku pracodawców w kontekście hasła „zwolnienia grupowe”, które ukazały się w okresie od 01.01.2012 do 31.07.2012. w wybranych tytułach prasowych takich jak: Dziennik Gazeta Prawna, Gazeta Wyborcza, Puls Biznesu,

Postrzeganie pracodawców w 2012 roku

W czasie 2. Forum Employer Branding zostały przedstawione wyniki raportu medialnego przygotowanego przez Akademię Kalitero we współpracy z PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Przeanalizowano publikacje prasowe na temat wizerunku pracodawców w kontekście hasła „zwolnienia grupowe”, które ukazały się w okresie od 01.01.2012 do 31.07.2012. w wybranych tytułach prasowych takich jak: Dziennik Gazeta Prawna, Gazeta Wyborcza, Puls Biznesu,

Scroll to Top
Scroll to Top