fast fashion

Polacy nie przywiązują zbyt dużej wagi do tego, z jakiego materiału wykonane są ich ubrania. Zwykle kupują tańszą odzież na 1–2 sezony. Wideo

Via Moda

Przy zakupie ubrań Polacy najczęściej sugerują się modą, fasonem, kolorem i ceną, a rzadko kiedy zwracają uwagę na to, z jakiego materiału został wykonany dany produkt. W szafach przeważa odzież z dżerseju bawełnianego, z włókien syntetycznych i poliestrowych. Ubrania zwykle służą przez jeden lub dwa sezony, a później zastępowane są innymi, które odpowiadają aktualnym trendom. Tylko nieliczni z dbałością dobierają szlachetne tkaniny, […]

Polacy nie przywiązują zbyt dużej wagi do tego, z jakiego materiału wykonane są ich ubrania. Zwykle kupują tańszą odzież na 1–2 sezony. Wideo

Przy zakupie ubrań Polacy najczęściej sugerują się modą, fasonem, kolorem i ceną, a rzadko kiedy zwracają uwagę na to, z jakiego materiału został wykonany dany produkt. W szafach przeważa odzież z dżerseju bawełnianego, z włókien syntetycznych i poliestrowych. Ubrania zwykle służą przez jeden lub dwa sezony, a później zastępowane są innymi, które odpowiadają aktualnym trendom. Tylko nieliczni z dbałością dobierają szlachetne tkaniny,

Jesienna kolekcja marki Agata Re

Agata Re

Agata Re, polska marka odzieżowa, bazująca na projektach Agaty Rędzikowskiej, obecna jest na rynku od 2001 roku. Ubrania, oparte o praktyczne wzornictwo i kroje, które podkreślają kobiecą sylwetką, nieustannie zyskują na popularności, trafiając w gusta klientek, ceniących niewymuszoną elegancję, oryginalność i niepowtarzalność (poszczególne części garderoby dostępne są w limitowanych seriach). Przełamanie klasyki W połowie sierpnia

Jesienna kolekcja marki Agata Re

Agata Re, polska marka odzieżowa, bazująca na projektach Agaty Rędzikowskiej, obecna jest na rynku od 2001 roku. Ubrania, oparte o praktyczne wzornictwo i kroje, które podkreślają kobiecą sylwetką, nieustannie zyskują na popularności, trafiając w gusta klientek, ceniących niewymuszoną elegancję, oryginalność i niepowtarzalność (poszczególne części garderoby dostępne są w limitowanych seriach). Przełamanie klasyki W połowie sierpnia

Fast fashion

Agata Re

W dobie globalizacji, fast foodów i wszechobecnego przyspieszenia, moda stała się światowa i łatwo dostępna. Jednak dla wielu termin Fast Fashion kojarzy się z czymś niedobrym. Ti Amo, przedstawiciel włoskiej marki Rinascimento, pokazuje nam, że szybko, wcale nie znaczy źle… W słownikowych definicjach, fast fashion to termin który rozprzestrzenił się najsilniej w latach ’90 XX

Fast fashion

W dobie globalizacji, fast foodów i wszechobecnego przyspieszenia, moda stała się światowa i łatwo dostępna. Jednak dla wielu termin Fast Fashion kojarzy się z czymś niedobrym. Ti Amo, przedstawiciel włoskiej marki Rinascimento, pokazuje nam, że szybko, wcale nie znaczy źle… W słownikowych definicjach, fast fashion to termin który rozprzestrzenił się najsilniej w latach ’90 XX

Scroll to Top
Scroll to Top