MODA 2.0.

24 maja o godz. 17 w Budynku Starego BUW-u (s.110) na Uniwersytecie Warszawskim odbędzie się konferencja naukowa pt. Moda 2.0. Tematem spotkania będzie potencjał rynkowy mediów społecznościowych w sektorze mody. Wydarzenie jest częścią międzynarodowego projektu badawczego Uniwersytetu Warszawskiego i FashionInstitute of Technology (Nowy Jork). Organizatorem jest Koło Naukowe Dziennikarstwa i PR Mody UW. Kryzys mediów drukowanych i jednoczesny rozwój Internetu […]

MODA 2.0.

24 maja o godz. 17 w Budynku Starego BUW-u (s.110) na Uniwersytecie Warszawskim odbędzie się konferencja naukowa pt. Moda 2.0. Tematem spotkania będzie potencjał rynkowy mediów społecznościowych w sektorze mody. Wydarzenie jest częścią międzynarodowego projektu badawczego Uniwersytetu Warszawskiego i FashionInstitute of Technology (Nowy Jork). Organizatorem jest Koło Naukowe Dziennikarstwa i PR Mody UW. Kryzys mediów drukowanych i jednoczesny rozwój Internetu