Dotykam=Wygrywam

4 edycja kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM

DOTYKAM=WYGRYWAM

Według przeprowadzonych badań* blisko połowa polskich kobiet jest właścicielką ponad 6 biustonoszy, a dwie trzecie Polek przyznało się do posiadania takich, których nie nosiły od co najmniej roku! Ponad połowa naszych rodaczek deklaruje, że wykonuje samobadanie piersi, lecz zaledwie 20% z nich robi to regularnie, raz w miesiącu. Ponadto ponad połowa badanych od co najmniej […]

4 edycja kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM

Według przeprowadzonych badań* blisko połowa polskich kobiet jest właścicielką ponad 6 biustonoszy, a dwie trzecie Polek przyznało się do posiadania takich, których nie nosiły od co najmniej roku! Ponad połowa naszych rodaczek deklaruje, że wykonuje samobadanie piersi, lecz zaledwie 20% z nich robi to regularnie, raz w miesiącu. Ponadto ponad połowa badanych od co najmniej

Trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej DOTYKAM=WYGRYWAM

DOTYKAM=WYGRYWAM

Z dniem 1 października rusza już trzecia edycja kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM. W tym roku organizatorzy kampanii, bieliźniana marka Panache wspólnie ze stowarzyszeniem Polskie Amazonki Ruch Społeczny postawili na siłę re-CYC(lingu)! Przez cały miesiąc październik, Polki będą namawiane do oddawania swoich zużytych biustonoszy i tym samym do wsparcia działań na rzecz walki z rakiem piersi. Na czym

Trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej DOTYKAM=WYGRYWAM

Z dniem 1 października rusza już trzecia edycja kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM. W tym roku organizatorzy kampanii, bieliźniana marka Panache wspólnie ze stowarzyszeniem Polskie Amazonki Ruch Społeczny postawili na siłę re-CYC(lingu)! Przez cały miesiąc październik, Polki będą namawiane do oddawania swoich zużytych biustonoszy i tym samym do wsparcia działań na rzecz walki z rakiem piersi. Na czym

Finał drugiej edycji kampanii Dotykam=Wygrywam

DOTYKAM=WYGRYWAM

25 października 2013 roku w Teatrze Studio Buffo w Warszawie odbył się uroczysty finał drugiej edycji kampanii Dotykam=Wygrywam. Inicjatorem i organizatorem kampanii jest bieliźniana marka Panache. W akcję włączyli się również niezawodni partnerzy: Fundacja Rak’n’Roll, Teatr Studio Buffo i marka modowa MUSES Urbańska & Komornicka. Do głównych celów kampanii należy namówienie Polek do dbania o zdrowie kobiecych

Finał drugiej edycji kampanii Dotykam=Wygrywam

25 października 2013 roku w Teatrze Studio Buffo w Warszawie odbył się uroczysty finał drugiej edycji kampanii Dotykam=Wygrywam. Inicjatorem i organizatorem kampanii jest bieliźniana marka Panache. W akcję włączyli się również niezawodni partnerzy: Fundacja Rak’n’Roll, Teatr Studio Buffo i marka modowa MUSES Urbańska & Komornicka. Do głównych celów kampanii należy namówienie Polek do dbania o zdrowie kobiecych

Scroll to Top
Scroll to Top