charytatywne

Pomóż projektantkom Codzienności!

Fundacja S.O.S Codzienność zwracamy się z uprzejmą prośbą o wsparcie, udzielenie pomocy w pokazaniu szerszej grupie osób prac i działań Fundacji. Fundacja S.O.S Codzienność powstała z myślą o wszystkich mieszkańcach, zarówno Jeleniej Góry jak i okolicznych miejscowości. Jesteśmy młodym, dynamicznym, chętnym do pracy zespołem, oferującym innym ludziom swój czas, pasję i zaangażowanie, po to, aby nasze życie nabrało […]

Pomóż projektantkom Codzienności!

Fundacja S.O.S Codzienność zwracamy się z uprzejmą prośbą o wsparcie, udzielenie pomocy w pokazaniu szerszej grupie osób prac i działań Fundacji. Fundacja S.O.S Codzienność powstała z myślą o wszystkich mieszkańcach, zarówno Jeleniej Góry jak i okolicznych miejscowości. Jesteśmy młodym, dynamicznym, chętnym do pracy zespołem, oferującym innym ludziom swój czas, pasję i zaangażowanie, po to, aby nasze życie nabrało

Wejdź na Dziecka Dom

GAJUSZ zachęca do pomocy na www.dzieckadom.com. To strona, na której o dowolnej porze, z każdego miejsca na ziemi możesz pomóc stworzyć dom dla najciężej chorych i osieroconych dzieci. Znacznie łatwiej zbudować Zakład Opieki Zdrowotnej zgodny ze wszystkimi normami unijno-budowlanymi, niż dom w sensie przestrzeni do życia mówi Tisa Żawrocka założycielka GAJUSZA. To największe przedsięwzięcie w

Wejdź na Dziecka Dom

GAJUSZ zachęca do pomocy na www.dzieckadom.com. To strona, na której o dowolnej porze, z każdego miejsca na ziemi możesz pomóc stworzyć dom dla najciężej chorych i osieroconych dzieci. Znacznie łatwiej zbudować Zakład Opieki Zdrowotnej zgodny ze wszystkimi normami unijno-budowlanymi, niż dom w sensie przestrzeni do życia mówi Tisa Żawrocka założycielka GAJUSZA. To największe przedsięwzięcie w

Artystyczna biżuteria z PAJACYKIEM od Lemoniq

Marka LEMONIQ właśnie nawiązała współpracę z Polską Akcją Humanitarną, Janiny Ochojskiej. Została oficjalnym partnerem Akcji PAJACYK, programu dożywiania dzieci w szkołach. Specjalnie przygotowana linia biżuterii z dołączoną figurką małego Pajacyka już trafiła do sprzedaży. Każda zakupiona bransoletka czy naszyjnik wzbogacają konto PAH o 2,50 PLN – co jest równowartością jednego ciepłego posiłku dla dziecka. LEMONIQ

Artystyczna biżuteria z PAJACYKIEM od Lemoniq

Marka LEMONIQ właśnie nawiązała współpracę z Polską Akcją Humanitarną, Janiny Ochojskiej. Została oficjalnym partnerem Akcji PAJACYK, programu dożywiania dzieci w szkołach. Specjalnie przygotowana linia biżuterii z dołączoną figurką małego Pajacyka już trafiła do sprzedaży. Każda zakupiona bransoletka czy naszyjnik wzbogacają konto PAH o 2,50 PLN – co jest równowartością jednego ciepłego posiłku dla dziecka. LEMONIQ

Gwiazdy na pokazie Zienia

Na pokazie najnowszej kolekcji Macieja Zienia, „Look at Me” nie mogło oczywiście zabraknąć grona naszych gwiazdy i celebrytek. Dodajmy, że najczęściej w kreacjach… tak, oczywiście samego projektanta. Znalazły się wśród nich m.in. Małgorzata Socha, Aneta Kręglicka, Edyta Herbuś, Marina, Katarzyna Glinka, Kate Rozz, Karolina Malinowska, Halina Mlynkova, Honorata Skarbek oraz Zombie Boy. [fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column

Gwiazdy na pokazie Zienia

Na pokazie najnowszej kolekcji Macieja Zienia, „Look at Me” nie mogło oczywiście zabraknąć grona naszych gwiazdy i celebrytek. Dodajmy, że najczęściej w kreacjach… tak, oczywiście samego projektanta. Znalazły się wśród nich m.in. Małgorzata Socha, Aneta Kręglicka, Edyta Herbuś, Marina, Katarzyna Glinka, Kate Rozz, Karolina Malinowska, Halina Mlynkova, Honorata Skarbek oraz Zombie Boy. [fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column

Bielizna, która ratuje życie!

Producenci ekskluzywnej bielizny po raz kolejny zaangażowali się w międzynarodową akcję walki z rakiem piersi – Różowa Wstążeczka. W październiku strony internetowe dobrze znanych europejskich marek – Marie Jo, czy PrimaDonna – zaróżowiły się i zachęcają do wsparcia! Każdy, kto w trakcie Różowego Października zapisze się do newslettera ulubionej bielizny, przekaże tym samym 1 EUR

Bielizna, która ratuje życie!

Producenci ekskluzywnej bielizny po raz kolejny zaangażowali się w międzynarodową akcję walki z rakiem piersi – Różowa Wstążeczka. W październiku strony internetowe dobrze znanych europejskich marek – Marie Jo, czy PrimaDonna – zaróżowiły się i zachęcają do wsparcia! Każdy, kto w trakcie Różowego Października zapisze się do newslettera ulubionej bielizny, przekaże tym samym 1 EUR

For kids – Folk daje uśmiech

Ruszyła aukcja internetowa grupy designerów For Kids pod hasłem „Folk daje uśmiech„. Akcję zainicjowały Małgo i Agnieszka Kotlonek z firmy GOSHICO. Na ich zaproszenie odpowiedziało dziewiętnastu artystów, którzy przygotowali i przekazali na aukcję swoje projekty wykonane w pojedynczych egzemplarzach. Wśród tych przedmiotów znajdziemy sukienki, torebki, biżuterię, lampy, stoły, wieszaki, a nawet miskę dla psa. Na licytacji

For kids – Folk daje uśmiech

Ruszyła aukcja internetowa grupy designerów For Kids pod hasłem „Folk daje uśmiech„. Akcję zainicjowały Małgo i Agnieszka Kotlonek z firmy GOSHICO. Na ich zaproszenie odpowiedziało dziewiętnastu artystów, którzy przygotowali i przekazali na aukcję swoje projekty wykonane w pojedynczych egzemplarzach. Wśród tych przedmiotów znajdziemy sukienki, torebki, biżuterię, lampy, stoły, wieszaki, a nawet miskę dla psa. Na licytacji

Scroll to Top
Scroll to Top