blogerki modowe

#Dziękujemy, że jesteś sobą – kampania House SS17

House SS17

„#Thank you for being you” to hasło – motyw przewodni najnowszej kampanii House wiosna – lato 2017. Intrygujący tytuł jest zaproszeniem do świata młodych. Autorzy koncepcji postanowili, pokazując ten świat trochę przewrotnie, podziękować wszystkim swoim odbiorcom za to, że są sobą. W kampanii SS17 podglądamy młodych ludzi, obserwujemy ich zachowania – trochę z dystansem, trochę […]

#Dziękujemy, że jesteś sobą – kampania House SS17

„#Thank you for being you” to hasło – motyw przewodni najnowszej kampanii House wiosna – lato 2017. Intrygujący tytuł jest zaproszeniem do świata młodych. Autorzy koncepcji postanowili, pokazując ten świat trochę przewrotnie, podziękować wszystkim swoim odbiorcom za to, że są sobą. W kampanii SS17 podglądamy młodych ludzi, obserwujemy ich zachowania – trochę z dystansem, trochę

ŁOWCY STYLU Zielone Arkady podsumowują pierwszy miesiąc akcji

ŁOWCY STYLU

Przed obiektywem aparatu czują się swobodnie i naturalnie, pokazując mocne strony swoich oryginalnych stylizacji. Umiejętnie wybierają z najnowszych kolekcji to, w czym faktycznie świetnie wyglądają. Uczestnicy akcji „Łowcy stylu” to osoby, które trzymają rękę na pulsie mody, lubią nowości a przy tym mają własny pomysł na siebie. Organizatorem akcji jest Centrum Handlowe Zielone Arkady. Charakter

ŁOWCY STYLU Zielone Arkady podsumowują pierwszy miesiąc akcji

Przed obiektywem aparatu czują się swobodnie i naturalnie, pokazując mocne strony swoich oryginalnych stylizacji. Umiejętnie wybierają z najnowszych kolekcji to, w czym faktycznie świetnie wyglądają. Uczestnicy akcji „Łowcy stylu” to osoby, które trzymają rękę na pulsie mody, lubią nowości a przy tym mają własny pomysł na siebie. Organizatorem akcji jest Centrum Handlowe Zielone Arkady. Charakter

PCC 360* w kwietniu. Poznaniacy poczuli wiosnę

House SS17

Pełni energii: trenerka fitness, pasjonatka zagranicznych podróży, piosenkarz, wielbiciel biegania i piłki nożnej to tylko niektórzy z pasjonujących uczestników akcji PCC 360*. Kolor był słowem kluczem w kwietniowych stylizacjach poznaniaków. Błękit, pomarańcz, zieleń to energetyczne barwy, które doskonale odzwierciedlały charaktery uczestników akcji Poznań City Center. Kwiecień to miesiąc, który nastroił bardzo wiosennie. Dodatnie temperatury i

PCC 360* w kwietniu. Poznaniacy poczuli wiosnę

Pełni energii: trenerka fitness, pasjonatka zagranicznych podróży, piosenkarz, wielbiciel biegania i piłki nożnej to tylko niektórzy z pasjonujących uczestników akcji PCC 360*. Kolor był słowem kluczem w kwietniowych stylizacjach poznaniaków. Błękit, pomarańcz, zieleń to energetyczne barwy, które doskonale odzwierciedlały charaktery uczestników akcji Poznań City Center. Kwiecień to miesiąc, który nastroił bardzo wiosennie. Dodatnie temperatury i

„Przyłapani na modzie” w kwietniu 2016

Małgorzata

Na krakowskich ulicach króluje klasyka – biel, czerń i różne odcienie szarości oraz soczyste kolory! Wiosenne stylizacje mieszkańców Krakowa zachwyciły ekipę akcji Galerii Krakowskiej „Przyłapani na modzie”! Pierwsza odsłona akcji „Przyłapani na modzie” to przede wszystkim styl sportowy połączony z nutką elegancji. Ewelina pochodzi z Warszawy, ale zakochała się w Krakowie od pierwszego wejrzenia. Uwielbia

„Przyłapani na modzie” w kwietniu 2016

Na krakowskich ulicach króluje klasyka – biel, czerń i różne odcienie szarości oraz soczyste kolory! Wiosenne stylizacje mieszkańców Krakowa zachwyciły ekipę akcji Galerii Krakowskiej „Przyłapani na modzie”! Pierwsza odsłona akcji „Przyłapani na modzie” to przede wszystkim styl sportowy połączony z nutką elegancji. Ewelina pochodzi z Warszawy, ale zakochała się w Krakowie od pierwszego wejrzenia. Uwielbia

Popularna Instagramerka zaprojektowała kolekcję dla Sugarfree! Dziś premiera tej kolekcji!

Karolina Pisarek sugarfree_by@dominica888_3

Instagram i świat mody nieustannie się przenikają, dlatego Sugarfree jako pierwsza polska marka postanowiła wykorzystać to narzędzie w tak szeroki i nowatorski sposób. Zaprosiła do współpracy jedną z najbardziej popularnych instagramowych trendsetterek. Dominika, znana w sieci jako @dominica888 ma na swoim koncie ponad 130k followersów, a jej stylizacje regularnie udostępniają na swoich kontach wszystkie popularne serwisy modowe. Przede wszystkim

Popularna Instagramerka zaprojektowała kolekcję dla Sugarfree! Dziś premiera tej kolekcji!

Instagram i świat mody nieustannie się przenikają, dlatego Sugarfree jako pierwsza polska marka postanowiła wykorzystać to narzędzie w tak szeroki i nowatorski sposób. Zaprosiła do współpracy jedną z najbardziej popularnych instagramowych trendsetterek. Dominika, znana w sieci jako @dominica888 ma na swoim koncie ponad 130k followersów, a jej stylizacje regularnie udostępniają na swoich kontach wszystkie popularne serwisy modowe. Przede wszystkim

Polskim projektantom mody trudno się przebić na rynku. Konkurencja jest ogromna, a liczba konsumentów ograniczona

Macademian Girl

Polski rynek mody jest bardzo trudny i skomplikowany – uważa blogerka modowa Macademian Girl. Panuje na nim duża konkurencja, wielu projektantów próbuje swoich sił, ale nawet pomimo wybitnych zdolności nie każdy ma szansę się przebić i z sukcesem sprzedawać swoje pomysły. Według niej w modzie potrzebny jest powiew świeżości, dlatego rynek powinien wspierać młodych projektantów, którzy swoją kreatywnością i nowymi

Polskim projektantom mody trudno się przebić na rynku. Konkurencja jest ogromna, a liczba konsumentów ograniczona

Polski rynek mody jest bardzo trudny i skomplikowany – uważa blogerka modowa Macademian Girl. Panuje na nim duża konkurencja, wielu projektantów próbuje swoich sił, ale nawet pomimo wybitnych zdolności nie każdy ma szansę się przebić i z sukcesem sprzedawać swoje pomysły. Według niej w modzie potrzebny jest powiew świeżości, dlatego rynek powinien wspierać młodych projektantów, którzy swoją kreatywnością i nowymi

Scroll to Top
Scroll to Top