badania

Jakich treści kobiety szukają w Internecie?

kobiety szukają w Internecie

„Zdrowie, dom i rodzina” to najpopularniejsza kategoria tematyczna stron www wśród Polek. Z kolei internautki z Czech, Słowacji, Mołdawii, Turcji, Bułgarii, Ukrainy i Węgier najczęściej szukają w sieci przepisów kulinarnych, serwisów kobiecych i parentingowych, a także stron lifestyle’owych. Tak przynajmniej wynika z badania Gemius, który sprawdził, czego kobiety z wybranych krajów szukają w sieci. Okazuje […]

Jakich treści kobiety szukają w Internecie?

„Zdrowie, dom i rodzina” to najpopularniejsza kategoria tematyczna stron www wśród Polek. Z kolei internautki z Czech, Słowacji, Mołdawii, Turcji, Bułgarii, Ukrainy i Węgier najczęściej szukają w sieci przepisów kulinarnych, serwisów kobiecych i parentingowych, a także stron lifestyle’owych. Tak przynajmniej wynika z badania Gemius, który sprawdził, czego kobiety z wybranych krajów szukają w sieci. Okazuje

Raport Groupon: Polek Portret Własny 2014

kobiety szukają w Internecie

Groupon Polska już po raz trzeci przygotował raport z badania*, w którym kobiety same nakreśliły obraz współczesnej Polki oraz przedstawiły jej poglądy na kwestie takie jak rodzina i życie uczuciowe, praca i kariera, wypoczynek i zakupy. Badanie co roku uzupełniane jest o kolejne istotne sfery kobiecego życia. Tym razem w ankiecie pojawiły się pytania o

Raport Groupon: Polek Portret Własny 2014

Groupon Polska już po raz trzeci przygotował raport z badania*, w którym kobiety same nakreśliły obraz współczesnej Polki oraz przedstawiły jej poglądy na kwestie takie jak rodzina i życie uczuciowe, praca i kariera, wypoczynek i zakupy. Badanie co roku uzupełniane jest o kolejne istotne sfery kobiecego życia. Tym razem w ankiecie pojawiły się pytania o

W Polsce tylko co dziesiąta kobieta w ciąży robi test na HIV. Namawiają do tego gwiazdy

kobiety szukają w Internecie

W Polsce jedynie 10 proc. kobiet wykonuje podczas ciąży testy w kierunku wirusa HIV. Wśród nich są m.in. piosenkarka Natalia Przybysz i modelka Kamila Szczawińska. Tymczasem wiele kobiet wciąż wstydzi się poprosić o testy lub jest nieświadoma możliwości zrobienia takich badań. Wczesne wykrycie zakażenia wirusem HIV u kobiety w ciąży, to szansa na urodzenie zdrowego dziecka.  Z zakażeniem wirusem

W Polsce tylko co dziesiąta kobieta w ciąży robi test na HIV. Namawiają do tego gwiazdy

W Polsce jedynie 10 proc. kobiet wykonuje podczas ciąży testy w kierunku wirusa HIV. Wśród nich są m.in. piosenkarka Natalia Przybysz i modelka Kamila Szczawińska. Tymczasem wiele kobiet wciąż wstydzi się poprosić o testy lub jest nieświadoma możliwości zrobienia takich badań. Wczesne wykrycie zakażenia wirusem HIV u kobiety w ciąży, to szansa na urodzenie zdrowego dziecka.  Z zakażeniem wirusem

Jedna na dziesięć kobiet bardziej kocha zwierzaka…

kobiety szukają w Internecie

Jedna na dziesięć kobiet bardziej kocha swojego zwierzaka niż swojego partnera! Tak przynajmniej wynika z badań przeprowadzonych przez międzynarodową organizację ochrony praw zwierząt The Brooke, których wyniki opublikowano w tym tygodniu. Ponad połowa ankietowanych kobiet szuka również „emocjonalnego wsparcia” po kłótni z partnerem u swojego zwierzaka.

Jedna na dziesięć kobiet bardziej kocha zwierzaka…

Jedna na dziesięć kobiet bardziej kocha swojego zwierzaka niż swojego partnera! Tak przynajmniej wynika z badań przeprowadzonych przez międzynarodową organizację ochrony praw zwierząt The Brooke, których wyniki opublikowano w tym tygodniu. Ponad połowa ankietowanych kobiet szuka również „emocjonalnego wsparcia” po kłótni z partnerem u swojego zwierzaka.

Postrzeganie pracodawców w 2012 roku

kobiety szukają w Internecie

W czasie 2. Forum Employer Branding zostały przedstawione wyniki raportu medialnego przygotowanego przez Akademię Kalitero we współpracy z PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Przeanalizowano publikacje prasowe na temat wizerunku pracodawców w kontekście hasła „zwolnienia grupowe”, które ukazały się w okresie od 01.01.2012 do 31.07.2012. w wybranych tytułach prasowych takich jak: Dziennik Gazeta Prawna, Gazeta Wyborcza, Puls Biznesu,

Postrzeganie pracodawców w 2012 roku

W czasie 2. Forum Employer Branding zostały przedstawione wyniki raportu medialnego przygotowanego przez Akademię Kalitero we współpracy z PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Przeanalizowano publikacje prasowe na temat wizerunku pracodawców w kontekście hasła „zwolnienia grupowe”, które ukazały się w okresie od 01.01.2012 do 31.07.2012. w wybranych tytułach prasowych takich jak: Dziennik Gazeta Prawna, Gazeta Wyborcza, Puls Biznesu,

To kobiety decydują o zakupach!

kobiety szukają w Internecie

– 88 proc. wszystkich decyzji zakupowych w Polsce dotyczących produktów codziennego użytku podejmują kobiety – wynika z badanie „Polski same o sobie”. Jednak rynek tylko w niewielkim stopniu odpowiada na potrzeby konsumentek. Ich możliwości zakupowe na świecie są szacowane na 13 mld dolarów i wciąż będą rosły. Zakończyło się pierwsze kompleksowe i szeroko zakrojone badanie „Polski same o sobie”, które pozwala na stworzenie współczesnego i możliwie

To kobiety decydują o zakupach!

– 88 proc. wszystkich decyzji zakupowych w Polsce dotyczących produktów codziennego użytku podejmują kobiety – wynika z badanie „Polski same o sobie”. Jednak rynek tylko w niewielkim stopniu odpowiada na potrzeby konsumentek. Ich możliwości zakupowe na świecie są szacowane na 13 mld dolarów i wciąż będą rosły. Zakończyło się pierwsze kompleksowe i szeroko zakrojone badanie „Polski same o sobie”, które pozwala na stworzenie współczesnego i możliwie

Scroll to Top
Scroll to Top