Aryton

Kazar – Najlepsza Kolekcja 2013 spośród marek sieciowych

Kazar

10 października 2013 r. odbyła się Gala Fashion Magazine. Pismo poświęcone modzie, trendom i stylowi życia po raz kolejny przyznało swoje nagrody znanym osobistościom i markom, które odznaczają się wyjątkową wrażliwością na panujące trendy, unikalnym, godnym naśladowania stylem, osiągnięciami w dziedzinie mody oraz innowacyjnym spojrzeniem na modę. W tym roku Fashion Magazine wręczył nagrody najlepiej […]

Kazar – Najlepsza Kolekcja 2013 spośród marek sieciowych

10 października 2013 r. odbyła się Gala Fashion Magazine. Pismo poświęcone modzie, trendom i stylowi życia po raz kolejny przyznało swoje nagrody znanym osobistościom i markom, które odznaczają się wyjątkową wrażliwością na panujące trendy, unikalnym, godnym naśladowania stylem, osiągnięciami w dziedzinie mody oraz innowacyjnym spojrzeniem na modę. W tym roku Fashion Magazine wręczył nagrody najlepiej

Nowa era stylu – Aryton bliżej kobiet!

Kazar

„NEW LOOK” – takie hasło przyświeca w 2010 roku marce ARYTON na wszystkich płaszczyznach działania. Twórcza interpretacja wiodących tendencji, ukierunkowanie na nowoczesność i modę w kolekcjach to główne cele projektantek marki. Na tym polu również nowości, nowe twarze w zespole dodały marce świeżego spojrzenia i młodzieńczej energii. Od początku września do połowy października 2010r. firma

Nowa era stylu – Aryton bliżej kobiet!

„NEW LOOK” – takie hasło przyświeca w 2010 roku marce ARYTON na wszystkich płaszczyznach działania. Twórcza interpretacja wiodących tendencji, ukierunkowanie na nowoczesność i modę w kolekcjach to główne cele projektantek marki. Na tym polu również nowości, nowe twarze w zespole dodały marce świeżego spojrzenia i młodzieńczej energii. Od początku września do połowy października 2010r. firma

Biznes wybrał Kongres Mody

Kazar

Ponad sto osób przyciągnęła druga edycja Kongresu Mody zorganizowanego 14 października w Łodzi przez firmę Promedia. Październikowy Kongres Mody pokazał, że impreza stała się ważnym punktem w kalendarzu profesjonalistów z branży odzieżowej i obuwniczej. Na spotkanie przybyło ponad stu przedstawicieli wiodących firm z sektora modowego, głównie właściciele, prezesi , dyrektorzy sprzedaży i marketingu. Wśród uczestników

Biznes wybrał Kongres Mody

Ponad sto osób przyciągnęła druga edycja Kongresu Mody zorganizowanego 14 października w Łodzi przez firmę Promedia. Październikowy Kongres Mody pokazał, że impreza stała się ważnym punktem w kalendarzu profesjonalistów z branży odzieżowej i obuwniczej. Na spotkanie przybyło ponad stu przedstawicieli wiodących firm z sektora modowego, głównie właściciele, prezesi , dyrektorzy sprzedaży i marketingu. Wśród uczestników

Scroll to Top
Scroll to Top