Anna Gzyra

4 edycja kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM

DOTYKAM=WYGRYWAM

Według przeprowadzonych badań* blisko połowa polskich kobiet jest właścicielką ponad 6 biustonoszy, a dwie trzecie Polek przyznało się do posiadania takich, których nie nosiły od co najmniej roku! Ponad połowa naszych rodaczek deklaruje, że wykonuje samobadanie piersi, lecz zaledwie 20% z nich robi to regularnie, raz w miesiącu. Ponadto ponad połowa badanych od co najmniej […]

4 edycja kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM

Według przeprowadzonych badań* blisko połowa polskich kobiet jest właścicielką ponad 6 biustonoszy, a dwie trzecie Polek przyznało się do posiadania takich, których nie nosiły od co najmniej roku! Ponad połowa naszych rodaczek deklaruje, że wykonuje samobadanie piersi, lecz zaledwie 20% z nich robi to regularnie, raz w miesiącu. Ponadto ponad połowa badanych od co najmniej

Gwiazdy na pokazie butów Nessi

pokaz butów Nessi 11

Nie jest tajemnicą, że buty Nessi mają liczne grono zwolenniczek. Wiele z nich to osoby znane z ekranów telewizorów, kin, scen teatralnych i nie tylko. Liczne grono znanych i lubianych pojawiło się na premierowej, medialnej prezentacji kolekcji butów „ Kolory miasta” na sezon wiosna /lato 2015. Propozycję marki obuwniczej obejrzały m.in.: Ewa Gawryluk, Anna Gzyra,

Gwiazdy na pokazie butów Nessi

Nie jest tajemnicą, że buty Nessi mają liczne grono zwolenniczek. Wiele z nich to osoby znane z ekranów telewizorów, kin, scen teatralnych i nie tylko. Liczne grono znanych i lubianych pojawiło się na premierowej, medialnej prezentacji kolekcji butów „ Kolory miasta” na sezon wiosna /lato 2015. Propozycję marki obuwniczej obejrzały m.in.: Ewa Gawryluk, Anna Gzyra,

Trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej DOTYKAM=WYGRYWAM

DOTYKAM=WYGRYWAM

Z dniem 1 października rusza już trzecia edycja kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM. W tym roku organizatorzy kampanii, bieliźniana marka Panache wspólnie ze stowarzyszeniem Polskie Amazonki Ruch Społeczny postawili na siłę re-CYC(lingu)! Przez cały miesiąc październik, Polki będą namawiane do oddawania swoich zużytych biustonoszy i tym samym do wsparcia działań na rzecz walki z rakiem piersi. Na czym

Trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej DOTYKAM=WYGRYWAM

Z dniem 1 października rusza już trzecia edycja kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM. W tym roku organizatorzy kampanii, bieliźniana marka Panache wspólnie ze stowarzyszeniem Polskie Amazonki Ruch Społeczny postawili na siłę re-CYC(lingu)! Przez cały miesiąc październik, Polki będą namawiane do oddawania swoich zużytych biustonoszy i tym samym do wsparcia działań na rzecz walki z rakiem piersi. Na czym

Suknia ślubna Anny Gzyry

DOTYKAM=WYGRYWAM

Anna Gzyra , aktorka znana z serialu „M jak miłość” , 14 sierpnia wzięła ślub. wybrankiem jest Kuba Augustynowicz, finansista, z którym poznała się prawie dwa lata temu. w rocznice ich pierwszej randki, Kuba oświadczył się. przygotowania do tego najważniejszego dnia trwały ponad 8 miesięcy. Najważniejsza była suknia przyszłej panny młodej. – Zawsze marzyłam, aby to była sukienka w

Suknia ślubna Anny Gzyry

Anna Gzyra , aktorka znana z serialu „M jak miłość” , 14 sierpnia wzięła ślub. wybrankiem jest Kuba Augustynowicz, finansista, z którym poznała się prawie dwa lata temu. w rocznice ich pierwszej randki, Kuba oświadczył się. przygotowania do tego najważniejszego dnia trwały ponad 8 miesięcy. Najważniejsza była suknia przyszłej panny młodej. – Zawsze marzyłam, aby to była sukienka w

Otwarcie salonu fryzjerskiego Lookash

DOTYKAM=WYGRYWAM

  15 kwietnia odbyło się oficjalne otwarcie salonu fryzjerskiego Lookash hair/ beauty/ cafe. Podczas wieczoru można było skorzystać z konsultacji fryzjerskich, kosmetycznych oraz dietetycznych. Salon pracuje na kosmetykach firmy La Biosthetique. Podczas eventu mieliśmy okazję poznać dystrybutorów tej marki w Polsce Rominę i Rafaela Grieger z firmy Cosmetic Group. Salon tłumnie odwiedzili przyjaciele, Klienci oraz

Otwarcie salonu fryzjerskiego Lookash

  15 kwietnia odbyło się oficjalne otwarcie salonu fryzjerskiego Lookash hair/ beauty/ cafe. Podczas wieczoru można było skorzystać z konsultacji fryzjerskich, kosmetycznych oraz dietetycznych. Salon pracuje na kosmetykach firmy La Biosthetique. Podczas eventu mieliśmy okazję poznać dystrybutorów tej marki w Polsce Rominę i Rafaela Grieger z firmy Cosmetic Group. Salon tłumnie odwiedzili przyjaciele, Klienci oraz

Press Day Mimi Holliday wiosna/lato 2014

DOTYKAM=WYGRYWAM

Mimi Holliday to urocza, słodka i w subtelny sposób zawadiacka kolekcja jedwabnej bielizny. Sezon wiosna-lato 2014 w ofercie marki Mimi Holliday dostępna jest w rozmiarach A-GG od 60 cm pod biustem. W tym sezonie obfitować będzie w niezwykle apetyczne kolory, równie ponętne kroje i najlepszej jakości materiały. Marka wypuściła także kolekcję luksusowych bokserek pod nazwą

Press Day Mimi Holliday wiosna/lato 2014

Mimi Holliday to urocza, słodka i w subtelny sposób zawadiacka kolekcja jedwabnej bielizny. Sezon wiosna-lato 2014 w ofercie marki Mimi Holliday dostępna jest w rozmiarach A-GG od 60 cm pod biustem. W tym sezonie obfitować będzie w niezwykle apetyczne kolory, równie ponętne kroje i najlepszej jakości materiały. Marka wypuściła także kolekcję luksusowych bokserek pod nazwą

Scroll to Top
Scroll to Top