Jeff Bridges i Amber Velletta w kampania Marc O’Polo

Jeff Bridges

„Follow Your Nature” to główne hasło filozofii, towarzyszące marce Marc O’Polo od ponad 46 lat. To ono było inspiracją do stworzenia pierwszej kolekcji, skierowanej do osób z wyczuciem stylu, które jednocześnie nie skupiają się nad chwilowymi trendami. Tej idei marka został wierna do dziś. Dlatego do tworzenia kampanii zapraszane są szczególne osoby, utożsamiające się z […]

Jeff Bridges i Amber Velletta w kampania Marc O’Polo

„Follow Your Nature” to główne hasło filozofii, towarzyszące marce Marc O’Polo od ponad 46 lat. To ono było inspiracją do stworzenia pierwszej kolekcji, skierowanej do osób z wyczuciem stylu, które jednocześnie nie skupiają się nad chwilowymi trendami. Tej idei marka został wierna do dziś. Dlatego do tworzenia kampanii zapraszane są szczególne osoby, utożsamiające się z