Agnieszka Radwańska

Rado i Agnieszka Radwańska serwują asa!

Agnieszka Radwańska

Ambasador marki Rado i super gwiazda tenisa Agnieszka Radwańska wzięła udział w uroczystej premierze inspirowanego światem tenisa nowego modelu Rado True Match Point. Najnowszy zegarek w limitowanej edycji wykonany z białej ceramiki high-tech ze wskazówkami z barwionej na niebiesko stali będzie dostępny jedynie w 99 numerowanych egzemplarzach dostępnych wyłącznie w Polsce. Dekiel zegarka zdobi podpis […]

Rado i Agnieszka Radwańska serwują asa!

Ambasador marki Rado i super gwiazda tenisa Agnieszka Radwańska wzięła udział w uroczystej premierze inspirowanego światem tenisa nowego modelu Rado True Match Point. Najnowszy zegarek w limitowanej edycji wykonany z białej ceramiki high-tech ze wskazówkami z barwionej na niebiesko stali będzie dostępny jedynie w 99 numerowanych egzemplarzach dostępnych wyłącznie w Polsce. Dekiel zegarka zdobi podpis

Agnieszka Radwańska w szpilkach Christian Louboutin

Kiedy cały medialny światek ekscytuje się nagą sesję Agnieszki Radwańskiej, my przyjrzymy się temu, w czym chodzi nasza tenisistka. A dokładniej – jakie szpilki założyła na spotkanie z Prezydentem RP, Bronisławem Komorowskim, które odbyło się 08. lipca. Agnieszka Radwańska przyszła na salony w szpilkach Christian Louboutin z kolekcji wiosna/lato 2013. Cena butów: 3.725 zł. W

Agnieszka Radwańska w szpilkach Christian Louboutin

Kiedy cały medialny światek ekscytuje się nagą sesję Agnieszki Radwańskiej, my przyjrzymy się temu, w czym chodzi nasza tenisistka. A dokładniej – jakie szpilki założyła na spotkanie z Prezydentem RP, Bronisławem Komorowskim, które odbyło się 08. lipca. Agnieszka Radwańska przyszła na salony w szpilkach Christian Louboutin z kolekcji wiosna/lato 2013. Cena butów: 3.725 zł. W

Grupa MIG z licencją na markę Lotto w Polsce

Włoska marka Lotto produkująca konfekcję, obuwie oraz akcesoria sportowe rozpoczęła współpracę z Marketing Investment Group – właścicielem m.in. salonów Sizeer, Timberland oraz Umbro. MIG podpisał z marką Lotto umowę licencyjną i jest wyłącznym dystrybutorem produktów marki w Polsce. Historia Lotto sięga 1973 roku. Początkowo marka stawiała wyłącznie na rynek włoski oraz włoskich sportowców, mocno związując

Grupa MIG z licencją na markę Lotto w Polsce

Włoska marka Lotto produkująca konfekcję, obuwie oraz akcesoria sportowe rozpoczęła współpracę z Marketing Investment Group – właścicielem m.in. salonów Sizeer, Timberland oraz Umbro. MIG podpisał z marką Lotto umowę licencyjną i jest wyłącznym dystrybutorem produktów marki w Polsce. Historia Lotto sięga 1973 roku. Początkowo marka stawiała wyłącznie na rynek włoski oraz włoskich sportowców, mocno związując

Scroll to Top
Scroll to Top