Agnieszka Cegielska

COCA-COLA – PREMIERA NOWEJ GLOBALNEJ KAMPANII – „Taste the Feeling”

Taste the Feeling

W dniu 20 stycznia, w studio fotograficznym PinUp w Warszawie, Coca-Cola zaprezentowała nową kampanię marketingową pod nazwą „Taste the Feeling”. Premierę nowych spotów telewizyjnych śledziło wielu dziennikarzy, przedstawicieli biznesu i gwiazdy. Spotkanie poprowadzili Tomasz Kammel i Maciej Musiał. Część oficjalną zakończył koncert Marii Sadowskiej. Następnie goście wkroczyli do krainy Coca-Coli, gdzie czekały na nich lodowe […]

COCA-COLA – PREMIERA NOWEJ GLOBALNEJ KAMPANII – „Taste the Feeling”

W dniu 20 stycznia, w studio fotograficznym PinUp w Warszawie, Coca-Cola zaprezentowała nową kampanię marketingową pod nazwą „Taste the Feeling”. Premierę nowych spotów telewizyjnych śledziło wielu dziennikarzy, przedstawicieli biznesu i gwiazdy. Spotkanie poprowadzili Tomasz Kammel i Maciej Musiał. Część oficjalną zakończył koncert Marii Sadowskiej. Następnie goście wkroczyli do krainy Coca-Coli, gdzie czekały na nich lodowe

Press day marki Papillon

Press day marki Papillon 16

22 września odbył się oficjalny press day kolekcji jesień-zima 2015/2016 marki Papillon. Klasyka, nowoczesność, świeżość i kobiecość — tak w skrócie można scharakteryzować styl, który reprezentują młodzi projektanci marki Papillon. Anna Mróz-Wojciechowska i Przemek Gibaszewski razem stworzyli specjalne linie trzech kolekcji dla firmy Deni Cler oraz Sesst, mają na koncie wygraną okładkę w jubileuszowym 500-tnym

Press day marki Papillon

22 września odbył się oficjalny press day kolekcji jesień-zima 2015/2016 marki Papillon. Klasyka, nowoczesność, świeżość i kobiecość — tak w skrócie można scharakteryzować styl, który reprezentują młodzi projektanci marki Papillon. Anna Mróz-Wojciechowska i Przemek Gibaszewski razem stworzyli specjalne linie trzech kolekcji dla firmy Deni Cler oraz Sesst, mają na koncie wygraną okładkę w jubileuszowym 500-tnym

Gwiazdy na Inauguracji Lata z Raffaello!

Raffaello_Anna_Wendzikowska_2

Wyjątkowa sceneria Pałacu w Wilanowie, piękny letni wieczór i doborowe towarzystwo gwiazd – wszystko to w ramach kolejnej imprezy z okazji Inauguracji Lata, zorganizowanej przez markę Raffaello. Już po raz trzeci polskie gwiazdy spotkały się, aby wspólnie celebrować piękne, a zarazem ulotne chwile. W tym roku, na Dziedzińcu Głównym Pałacu w Wilanowie gościli m. in.

Gwiazdy na Inauguracji Lata z Raffaello!

Wyjątkowa sceneria Pałacu w Wilanowie, piękny letni wieczór i doborowe towarzystwo gwiazd – wszystko to w ramach kolejnej imprezy z okazji Inauguracji Lata, zorganizowanej przez markę Raffaello. Już po raz trzeci polskie gwiazdy spotkały się, aby wspólnie celebrować piękne, a zarazem ulotne chwile. W tym roku, na Dziedzińcu Głównym Pałacu w Wilanowie gościli m. in.

Kolekcja Bohoboco na sezon jesień-zima 2015/2016 w bajkowym stylu

bohoboco pokaz mody

W najnowszej kolekcji marki Bohoboco na sezon jesień-zima 2015/2016 projektanci Paweł Owczarek i Michał Gilbert Lach pokazali zwiewne, przyjemne w dotyku, podkreślające talię kreacje, łącząc różne rodzaje materiałów. Wykorzystali m.in. baby moher, prześwitujące tkaniny metaliczne, puch, kaszmir. Artystom podczas pracy przyświecała myśl, że zimowe stroje mają być przyjemne w dotyku i w bajkowym stylu. Duet Bohoboco zaprezentował bardzo kobiece

Kolekcja Bohoboco na sezon jesień-zima 2015/2016 w bajkowym stylu

W najnowszej kolekcji marki Bohoboco na sezon jesień-zima 2015/2016 projektanci Paweł Owczarek i Michał Gilbert Lach pokazali zwiewne, przyjemne w dotyku, podkreślające talię kreacje, łącząc różne rodzaje materiałów. Wykorzystali m.in. baby moher, prześwitujące tkaniny metaliczne, puch, kaszmir. Artystom podczas pracy przyświecała myśl, że zimowe stroje mają być przyjemne w dotyku i w bajkowym stylu. Duet Bohoboco zaprezentował bardzo kobiece

CZY ODPOWIEDNIE UBRANIE DODAJE PEWNOŚCI SIEBIE?

Pokaz Giles Deacon

Z nowego raportu przygotowanego przez markę Lenor we współpracy z czołowym ekspertem w dziedzinie psychologii zapachu, dr Rachel Herz, wynika, że poczucie świeżości w odpowiednich ubraniach znacząco zwiększa pewność siebie i może mieć pozytywny wpływ na nasze codzienne życie. Autorzy raportu wskazują, że właściwy strój znacząco wpływa na poczucie pewności kobiety, ale robienie dobrego wrażenia nie

CZY ODPOWIEDNIE UBRANIE DODAJE PEWNOŚCI SIEBIE?

Z nowego raportu przygotowanego przez markę Lenor we współpracy z czołowym ekspertem w dziedzinie psychologii zapachu, dr Rachel Herz, wynika, że poczucie świeżości w odpowiednich ubraniach znacząco zwiększa pewność siebie i może mieć pozytywny wpływ na nasze codzienne życie. Autorzy raportu wskazują, że właściwy strój znacząco wpływa na poczucie pewności kobiety, ale robienie dobrego wrażenia nie

Spotkanie prasowe Ariel i Lenor

spotkanie prasowe Ariel Lenor

19 lutego odbyło się spotkanie prasowe, podczas którego zaprezentowano najnowsze wyniki badań nad tkaninami oraz innowacyjne produkty P&G Fabric Care: płyn do prania Ariel oraz Superskoncentrowany płyn Lenor z technologią FreshlockTM. Dodatkowo goście wzięli udział w wyjątkowych warsztatach redesignu ubrań. Spotkanie poprowadziła Agnieszka Cegielska. Firma P&G Fabric Care, znana z takich globalnych marek jak Ariel, Vizir

Spotkanie prasowe Ariel i Lenor

19 lutego odbyło się spotkanie prasowe, podczas którego zaprezentowano najnowsze wyniki badań nad tkaninami oraz innowacyjne produkty P&G Fabric Care: płyn do prania Ariel oraz Superskoncentrowany płyn Lenor z technologią FreshlockTM. Dodatkowo goście wzięli udział w wyjątkowych warsztatach redesignu ubrań. Spotkanie poprowadziła Agnieszka Cegielska. Firma P&G Fabric Care, znana z takich globalnych marek jak Ariel, Vizir

Scroll to Top
Scroll to Top