Sztuka, metal, Los Angeles

Blue Bell przedstawia interaktywny film na sezon jesień–zima 2011, dostępny na stronie www.wrangler-europe.com Innowacyjne, wielokrotnie nagradzane krótkie filmy tej ekskluzywnej marki dżinsów zrewolucjonizowały sposób prezentacji kolekcji odzieżowych.

W najnowszym projekcie wskaźnik myszy zamienia się w ostrze szlifierki kątowej. Użytkownik wycina otwory w ekranie i przechodzi nimi do kolejnych scen. Tłem dla kolekcji jesień–zima 2011 jest centrum Los Angeles. Farbowane dżinsy selvage w połączeniu z denimem w kolorze indygo tworzą świeże połączenie. Położono również nowy nacisk na odzież roboczą, która stanowi podstawę marki Blue Bell od 1904 roku.

W każdym sezonie Blue Bell nawiązuje współpracę z jednym z amerykańskich twórców. Tym razem wybór padł na Davida Buckinghama – artystę z Los Angeles, który tworzy nowoczesne kompozycje ze starych materiałów, podobnie jak marka Blue Bell tworzy nowe dżinsy przy użyciu historycznych materiałów i detali.
Film przedstawia dzień z życia artysty. W rolę Buckinghama wcielił się legendarny model Tony Ward, ubrany w dżinsy z kolekcji Blue Bell jesień–zima 2011.

Jak mówi Adam Kakembo, Dyrektor ds. marketingu Wrangler EMEA: „Jesień–zima 2011 zapowiada się w Blue Bell bardzo ciekawie: w kolekcji znajdziemy zarówno charakterystyczne dla marki kolory, jaki i odzież roboczą w nowoczesnym wydaniu. Nowy, interaktywny film pozwala widzowi nie tylko podglądać świat Davida Buckinghama, lecz także brać aktywny udział w procesie twórczym. To film, który widzowie będą oglądać wielokrotnie i który będą polecać swoim znajomym”.

Uwagi od redakcji
Historia marki Blue Bell rozpoczęła się w 1904 roku, kiedy w Północnej Karolinie powstała Hudson Overall Company – firma specjalizująca się w produkcji roboczej odzieży dżinsowej. Gdy z czasem dzwon kolejowy wiszący w fabryce pokrył się niebieskim nalotem z włókien dżinsu, firma zmieniła nazwę na Blue Bell [fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][niebieski dzwon]. Wkrótce stała się największym producentem odzieży roboczej w Ameryce oraz dostawcą dla amerykańskiej armii podczas drugiej wojny światowej. W 1947 roku narodził się Wrangler – oryginalna amerykańska marka odzieży dżinsowej.
Nazwa Blue Bell odrodziła się w 2004 roku jako ekskluzywna linia upamiętniająca stuletnią rocznicę powstania firmy – została ponownie wprowadzona do sprzedaży w sezonie jesień–zima 2009/10. Ta kolekcja męskiej odzieży dżinsowej to prawdziwa perełka Wranglera – łączy silną tradycję marek Blue Bell i Wrangler ze współczesnymi fasonami oraz najnowocześniejszymi technikami obróbki dżinsu. Spodnie te są w całości produkowane w Stanach Zjednoczonych.
Strona internetowa marki: www.bluebelljeans.com

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Scroll to Top
Scroll to Top