Sting w kalendarzu Hear The World

Sting, ex-lider kultowej grupy The Police pojawił się na jednej z kart kalendarza kampanii Hear The World na 2013 rok.

Obok Stinga, jednego z Ambasadorów kampanii, w kalendarzu zobaczymy wspaniałe portrety takich gwiazd muzyki, jak chociażby Harry Belafonte czy John Legend.

Hear The World ma na celu podnoszenie świadomości dotyczącej znaczenia słuchu, zajmuje się problemem społecznych skutków utraty słuchu. Ogólnoświatowa inicjatywa została zainaugurowana w 2006 roku przez wiodącego producenta aparatów słuchowych – firmę Phonak. Inna sława świata muzyki Bryan Adams stał się oficjalnym fotografem dla owej inicjatywy. Uwieczniał na zdjęciach kolejnych sławnych ambasadorów Kampanii w charakterystycznej pozie „nasłuchiwania”. Inicjatywa Hear The World wspiera ludzi tracących słuch i dotkniętych głuchotą – w celu gromadzenia funduszy co roku powstaje charytatywny kalendarz.

Cena kalendarza na rok 2013 to 29.90 EURO.

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][portfolio_slideshow]
foto: PRNewsFoto/Hear the World[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Scroll to Top
Scroll to Top