Słodkie majteczki

Na całym świecie październik uznawany jest za miesiąc walki z rakiem piersi. Do akcji przyłączyła się także marka Beau Dame, która 10 proc. dochodu od każdego sprzedanego egzemplarza ze swojej słynnej kolekcji bielizny – Cupcake. Akcja trwa aż do świąt Bożego Narodzenia, warto zatem zrobić sobie miły prezent, a przy okazji spełnić dobry uczynek.

Majteczki dostępne są oczywiście, zgodnie z nazwą, w słodkich kolorach różu, fioletu oraz fuchsji, z równie słodkimi nadrukami – „Sweetie” czy „Eat Dessert First”. Pakowane są po 3 sztuki, w specjalnych dekoracyjnych pudełeczkach, które potem mogą być użyte… tak, do pieczenia.

„Takie rocznicowe akcje to znakomita okazja, by przypomnieć kobietom, jak ważne są regularne badania. Rak szyjki macicy może być śmiertelnie niebezpieczny, ale wczesne jego wykrycie może uratować życie. Mamy nadzieję, że i naszą akcją przyczynimy się zarówno do wzrostu świadomości kobiet, jak i do poprawy leczenia” – powiedziała założycielka Beau Dame, Nicola Rodney-Crook.

Scroll to Top
Scroll to Top