Strona główna » Blog » Skórzana Blondie mania

Skórzana Blondie mania

Helen Thomas była wykwalifikowanym doradcą prawnym, kiedy postanowiła porzucić pracę od 9-17 i poświęcić się swojej pasji – projektowaniu skórzanych toreb. Jej partner, Gerard, miał już za sobą doświadczenie biznesowe, które pozwoliło na stworzenie warunków do swobodnej, twórczej działalności. Przezwisko Helen – Blondie – stało się nazwą marki.


„Nasza pierwsza kolekcja była bardzo mała, można powiedzieć eksperymentalna” – mówi Helen.

Eksperyment okazał się jednak prawdziwym hitem. Butiki, salony mody i konsumenci docenili prostotę designu, delikatną skórą, a przede wszystkim fakt, iż każda część torebki robiona jest ręcznie. Kolekcja Blondie Mania to luksusowe, ale i praktyczne, ręcznie robione torebki damskie ze skóry, które dziś znaleźć można w ponad 300 sklepach w Wielkiej Brytanii oraz Europie.

Kształty
Pełny wybór dla każdej Pani. Od modernistycznej torebki ‚Leones’ poczynając, przez praktyczną, dobrą dla bizneswoman torbę  ‚Marmara’, a kończąc na modelu podróżnym ‚Chamonix’. Do tego dochodzi elegancki model ‚Kasai’, trapezowy ‚Eldenberry’ i młodzieżowy ‚Argento’

Kolory
Pełna gama jasnych barw rozświetlających zimowe kreacje, modny rubinowy i śliwkowy. Nie zabrakło oliwkowego i czekoladowego. Panie przywiązane do klasyki wybiorą zapewne któryś z czarnych modeli.

Skórzane akcesoria
Uzupełnieniem kolekcji toreb są drobne skórzane akcesoria, np. spory portfel ‚Juniper’ czy niewielkie etui ‚Caspian’, idealne na luksusowe opakowanie na biżuterię, telefon komórkowy czy drobne przybory kosmetyczne.

[nggallery id=233]

2011-11-11T13:45:06+00:0016 października 2010|Styl|