Sesja z projektantami mody w technologii 3D

Już w lipcu ruszają przygotowania do ogólnopolskiej kampanii społecznej: „Jestem widoczny – odbija mi rozsądek!„. Kampania w nowoczesny sposób zachęci do noszenia kamizelek odblaskowych.

– W trakcie pracy nad nią powstaną ciekawe filmy w nowoczesnym systemie 3D oraz tradycyjne foto i video reportaże. Wierzymy, że akcja odniesie sukces, do czego na pewno przyczyni się jej hasło „Jestem widoczny – odbija mi rozsądek!”, które podobnie jak „Pij mleko…” wymyślił nasz przyjaciel Jarek Kaniewski– objaśnia Franciszek Trzaskoś-Małecki.

Inicjatorami kampanii są fotografik Lidia Skuza oraz społecznik Franciszek Małecki-Trzaskoś. Jak sami mówią: W ostatniej dekadzie na polskich drogach zginęło 18 tysięcy pieszych. Zapewne wielu z tych ludzi, mając wtedy na sobie kamizelkę z odblaskiem, dzisiaj by żyło. Dlatego chcemy razem z projektantami mody zatrzymać ten bezsensowny „zegar śmierci”.

Jak zapewniają, ich akcja wyróżnia się tle innych bardzo silnym wykorzystaniem mediów społecznościowych. Naszym zdaniem dotychczasowe kampanie społeczne wykorzystują internet dla jednostronnej komunikacji z społeczeństwem, a my nawiążemy z nim skuteczny dialog. Ponadto każda zaproszona przez nas osoba, spontanicznie uczestniczy w tej akcji, co ważne, nie biorąc za to żadnych pieniędzy – objaśnia Małecki-Trzaskoś. Sukcesem autorów kampanii będzie zmobilizowanie ludzi do noszenia kamizelek odblaskowych. – Jeśli chociaż jedna osoba dzięki nam uniknie wypadku lub śmierci, będziemy zadowoleni– dodaje Lidia Skuza.

Mimo, że właściwa akcja rozpocznie się we wrześniu i potrwa do listopada, to już 8 lipca w Warszawie odbędzie się czterodniowa sesja zdjęciowa. W jej trakcie zaproszone osobistości haute couture jak np. Teresa Rosati – używając odblasków jako elementu swych kreacji – pokażą że ten materiał jest atrakcyjny wizualnie. Trzaskoś-Małecki i Skuza mają nadzieję, iż dzięki temu ludzie przełamią wstyd w noszeniu kamizelek odblaskowych.

Do współpracy organizatorom udało się pozyskać między innymi: stylistów fryzur Macieja Wróblewskiego, Dariusza – Miłka & Katarzynę Poniatowską-Miłek, projektantów Ewę i Piotra Krajewskich, makijażystów z zespołu SEPHORY: Annę Galińską i Izę Akaeve. O manicure zadba Monika Skalska.

Scroll to Top
Scroll to Top