Ruszył konkurs dla młodych projektantów

Młodzi, zdolni w poszukiwaniu niestandardowej formy koszulki.

Niezależność myśli. Wolność formy. Podążanie własną kreatywną drogą. Oto co wyróżnia konkurs Free Form Festival & Grolsch T-shirt 2012 – Design Edition dla młodych i zdolnych projektantów. Ich zadanie jest proste – zadać kłam sztampowemu T-shirtowi
i nadać mu zupełnie nową formę i treść. Najbardziej kreatywny projekt stanie się specjalna limitowaną koszulką festiwalową. Zgłoszenia nadsyłane do 25 sierpnia oceni m.in. projektant – Robert Kupisz.

Bezkrwawa rewolucja
Konkurs dla niezależnych twórców Free Form Festival & Grolsch T-shirt 2012 – Design Edition dzieli się na etap eliminacji, półfinału i finału. Od 8 do 25 sierpnia organizatorzy czekają pod mailem konkurs.grolsch@lazybug.pl na zgłoszenia, czyli eksplozję wizjonerstwa i kreatywności, niezbędnych do nadania popularnemu T-shirtowi (r)ewolucyjnej formuły. Projekty zostaną następnie poddane pod głosowanie jury. W jego skład weszli: projektant Robert Kupisz, fashionistka i blogerka Areta Szpura oraz redaktor naczelna portalu kimono.pl – Małgorzata Boy.

Jury wyłoni najlepszą dziesiątkę, na którą internauci będą mogli oddawać swój głos od 29 sierpnia do 3 września za pośrednictwem Facebooka. Szczegóły dostępne na www.freeformfestival.pl. 5 września poznamy finalistów, którzy otrzymają czeki na kwotę 1000 złotych. Dodatkowo, zwycięzca otrzyma także bezpłatne stoisko w strefie FFFashion. Od 12 do 13 października – podczas Free Form Festival – będzie można kupić zwycięską koszulkę oraz obejrzeć inne prace finalisty konkursu.

Profesjonalnych konkursów dedykowanych młodym i zdolnym Polakom nigdy dość, a ja bezgranicznie wierzę w ich potencjał. Ujęła mnie przede wszystkim nagroda, czyli urzeczywistnienie idei w postaci oficjalnej koszulki festiwalowej. Jako początkujący projektant marzyłem, żeby zobaczyć kogoś w moich projektach. Teraz dajemy taką szansę innym! Zapraszam do udziału, bo naprawdę warto! – przekonuje Robert Kupisz, przewodniczący jury.

Podążanie tą samą ścieżką, co inni jest bezpieczne, ale nigdy nie doprowadzi do niczego nowego, odkrywczego. Dlatego Grolsch od lat konsekwentnie docenia ludzi podążających własną drogą, w myśl hasła marki „Życie to sztuka wyboru – choose interesting”. Bez oglądania się na innych, w ekspresji siebie i swojego talentu – mówi  Tomasz Kanton, Kierownik ds. PR marek, Kompania Piwowarska.

Szczegóły regulamin na www.freeformfestival.pl oraz na www.facebook.com/freeformfestival www.facebook.com/Grolsch.Polska

Niezależna zależność
Grolsch od lat wspiera niezależność i kreatywność młodych twórców. Stawia także na niecodzienne projekty obejmujące takie dziedziny, jak m.in. sztuka, film, muzyka, współpracując przy ich realizacji z wieloma partnerami na całym świecie. Marka nagradza i promuje talent oraz umiejętności niezależnych twórców, przyznając im nagrody finansowe i prezentując ich prace na całym świecie. To właśnie niezależność połączyła stołeczny festiwal Free Form Festival z filozofią i stylem marki Grolsch, partnera głównego wydarzenia.

Scroll to Top
Scroll to Top