Rockowy Levi’s

W nadchodzącym sezonie Levi’s® w męskiej kolekcji stawia na prostotę i przejrzystość. Po kultowych 501® i koszulach rodem z dzikiego zachodu, w tym sezonie powracamy do tradycyjnego looku Levi’s®, looku, w którym mniej znaczy więcej, a jakość jest królewska! Nowy model Levi’s®519 to propozycja dla współczesnych rockers’ów, wąskie męskie rurki w klasycznych denimowych odcieniach wciąż są na topie!

Niezależny, artystyczny styl przyprawiony mocną rock’n’rollową nutą to hit nadchodzącej jesieni. Tej jesieni Levi’s® lansuje ostry i wyrazisty image.
Spodnie Levi’s®519® mają wąskie nogawki, delikatnie zwężając się ku kostce nadają całości bardzo nowoczesny wygląd. Uszyte z denimu najwyższej jakości z niewielką domieszką stretchu sprawiają, że spodnie stają się niezwykle wygodne. W tym sezonie dostępne w najmodniejszych kolorach: odcienie czerni i indygo, a także w wersji lekko spranej, wyglądające jak ukochana od lat para spodni, będąca absolutnym numerem 1 w tym sezonie w męskiej szafie. W serii 519® znajdziemy także szeroki wybór topów, podkreślających wyrazisty i świeży look.

Levi’s® 519® to połączenie nowoczesnej nieprzemijającej klasyki z rock‘n’rollowymi akcentami. Linia 519® jest wpierana kampanią, której twarzami są członkowie zespołu “The Gaslight Anthem”, wschodzącej gwiazdy na amerykańskim rynku muzycznym!
Dopasowana kurtka Levi’s® „slim fit Drucker” nawiązująca do buntowniczego looku. Dostępna w kolorach beżowym i czarnym. Obie wersje kolorystyczne mają delikatnie spraną i znoszoną fakturę, nieco w stylu vintage, co nadaje im niezwykle pożądany wygląd “street style” i dodaje nonszalanckiego charakteru.
Koszula “sawtooth” łączy w sobie cechy zarówno pierwotnego stylu Levi’s® nawiązującego do ciężkiej, fizycznej pracy i klasycznego krawiectwa. Wykończona w kolorze lekko spłowiałej czerni wpadającej w indygo nadającego głębi i tekstury całości. Absolutny “must have” sezonu.

Basicowe dopasowane T-shirty Levi’s® w kolorze białym lub czarnym w 100% wykonane z bawełny (T-shirty dostępne są w sprzedaży w dwupakach, jako komplet: biały + biały lub czarny+ czarny).

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][nggallery id=283]

Wyreżyserowana przez Gustafa Torlinga, wystylizowana przez Sarah Richardson i sfotografowana przez Josha Olinsa kampania zostanie rozpoczęta na jesień, w czasie, kiedy linia wejdzie do sprzedaży w salonach.[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Scroll to Top
Scroll to Top