Robert Lewandowski czy Adam Nawałka? Kto jest seksualnym guru kobiet?

Strona główna » Blog » Robert Lewandowski czy Adam Nawałka? Kto jest seksualnym guru kobiet?

Robert Lewandowski czy Adam Nawałka? Kto jest seksualnym guru kobiet?

Robert Lewandowski czy Adam Nawałka? Od kogo polscy mężczyźni powinni brać lekcje zaspokajania kobiecych potrzeb w sypialni?


Badanie opinii przeprowadzone przez TNS Polska na rzecz kampanii „Nie łykam, czyli wszystko, co powinnaś wiedzieć o antykoncepcji” pokazało wyraźnie: 87% kobiet uważa, że ich partner mógłby być lepszym kochankiem, gdyby poprosił o wskazówki znanych celebrytów.

Z dużą częstotliwością pojawiają się w wielu badaniach, artykułach czy nawet internetowych memach informacje o tym, że zrozumienie i uszczęśliwienie kobiet jest niewykonalne, bo… z kobietami nigdy nie wiadomo. Panowie często narzekają, że ich kobiety są niezdecydowane, prezenty nie trafiają w gusta wybranek, a „spalonego” trzeba tłumaczyć przy okazji każdego meczu. W rzeczywistości jednak okazuje się, że kobietom wcale tak dużo do szczęścia nie potrzeba. Wg badań przeprowadzonych przez TNS Polska Polki czują się kobieco, gdy: atrakcyjnie wyglądają i są ładnie ubrane (26 proc.), czują się dobrze ze sobą i są z siebie dumne (20 proc.), słyszą komplementy (14 proc.), mężczyźni zwracają na nie uwagę (13 proc. odpowiedzi). 8 proc. badanych kobiet odpowiedziało, że czują się kobieco, gdy mogą być partnerką dla swojego mężczyzny. W każdej dziedzinie życia – w sporcie, kuchni czy seksie.

Męskie decyzje nie takie męskie

I mimo tego, że o kobietach powstało wiele żartów, a kultowe „nie mam się w co ubrać” i „nie umiem się zdecydować” powtarzane jest za każdym razem, gdy mowa o cechach kobiet, to są sfery, w których kobiety potrafią podejmować męskie decyzje i doskonale wiedzą, jakie są ich oczekiwania. I nie chodzi tu o kuchnie, kosmetyki czy ubrania, a… seks. Wbrew pozorom kobiety doskonale wiedzą, czego chcą. Co trzecia kobieta marzy o tym, by doświadczyć zmian w swoim życiu erotycznym. Badania pokazały, że 69 proc. badanych chciałoby coś zmienić w swoim życiu seksualnym: wydłużyć grę wstępną, więcej eksperymentować i częściej uprawiać seks. W kontekście badań, które pokazują, że 20 proc. badanych kobiet uprawia seks rzadziej niż raz w tygodniu, a tylko 18 proc. współżyje raz w tygodniu, takie wnioski nie zaskakują. Na kolejnych miejscach w hierarchii seksualnych potrzeb Polek znalazły się: spontaniczne uprawianie seksu (7 proc.), większa ochota na współżycie (5 proc.), a także wydłużenie stosunków (3 proc.) i częstsze przeżywanie orgazmów (2 proc.). Kobiety rządzą twardą ręką także w kwestii wyboru antykoncepcji. 25 proc. badanych decyzję tę podejmuje samodzielnie, 32 proc. – po wysłuchaniu zdania partnera.

Kogo pragną kobiety?

Który zatem mężczyzna w Polsce najczęściej pojawia się w fantazjach Polek? Badania TNS Polska pokazały, że na seksualnym podium znaleźli się: Maciej Zakościelny (34 proc.), Bogusław Linda (31 proc.) i Robert Lewandowski (29 proc.). I to właśnie do nich 9 na 10 Polek wysłałoby swojego partnera na korepetycje jak zaspokajać kobiece potrzeby w sypialni. Wśród odpowiedzi, jednak z nieco mniejszą częstotliwością, pojawiły się także nazwiska Oliviera Janiaka, Antoniego Pawlickiego i Adama Nawałki.


O kampanii:

Nie łykam. Wszystko, co powinnaś wiedzieć o antykoncepcji to kampania, której celem jest budowanie świadomości kobiet na temat antykoncepcji, w szczególności antykoncepcji transdermalnej, przekonanie kobiet, że antykoncepcja jest naturalnym elementem życia seksualnego, świadczącym o odpowiedzialności i dojrzałości w wymiarze seksualnym oraz zachęcenie pacjentek do regularnych wizyt u ginekologa. Program merytorycznie wspierają eksperci z zakresu psychologii, ginekologii i seksuologii. Działania realizowane w ramach programu Nie łykam. Wszystko, co powinnaś wiedzieć o antykoncepcji obejmują kampanię edukacyjno-informacyjną, badania opinii, kampanię content marketingową, współpracę z blogosferą oraz regularną współpracę z mediami. Więcej informacji o kampanii oraz o metodach antykoncepcji można znaleźć na stronie: www.nielykam.pl

O badaniach:

W ramach kampanii przeprowadzono badania opinii dotyczące seksualności, poruszające temat antykoncepcji, kwestie kobiecości i partnerstwa – 400 Polek stosujących antykoncepcję opowiedziało o tym, co wiedzą na temat antykoncepcji, jakie są ich pragnienia i oczekiwania związane z seksem, partnerem, antykoncepcją oraz z jakimi problemami borykają się na co dzień. Badanie prowadzono w kwietniu 2016r. techniką wywiadów online. Wyniki badania, przeprowadzonego przez TNS Polska, pokazały, co Polki wiedzą o antykoncepcji, w tym o innowacyjnej antykoncepcji transdermalnej, jakie są ich potrzeby w zakresie antykoncepcji, jak postrzegają siebie i swoją kobiecość oraz co akceptują, a co odrzucają w związkach z partnerem i bliskimi osobami.

2018-03-14T04:31:49+00:00 27 czerwca 2016|Sex i związki|