fot. Marlena Bielińska. Dziewczyny mają na sobie ubrania RISK made in warsaw. Specjalne podziękowania dla Studia Las za możliwość przeprowadzenia sesji.

RISK made in warsaw i Różena Opalińska stawiają na odBLASK! – wideo

24 października ruszyła kampania społeczno-edukacyjna pod hasłem „A2, że bezpiecznie. Postaw na odBLASK!”. W ramach akcji została zorganizowana sesja zdjęciowa z udziałem RISK made in warsaw oraz Różeny Opalińskiej, z kamizelką odblaskową w roli głównej. Niestandardowa i nowoczesna formuła akcji adresowana jest głównie do ludzi młodych. Celem działań jest budowanie świadomości w zakresie zachowania bezpieczeństwa na drogach. Inicjatorem kampanii jest Autostrada Wielkopolska SA.

Antonina Samecka i Klara Kowtun znane wszystkim jako RISK made in warsaw oraz stylistka, redaktor naczelna ROstyle&life.com Różena Opalińska, jako młode, aktywne zawodowo osoby z dużą intensywnością uczestniczą w ruchu drogowym. Podróżują głównie samochodem i wiedzą jak istotna jest wspólna dbałość o zachowanie zasad bezpieczeństwa na drodze. Dlatego bardzo chętnie zgodziły się wziąć udział w sesji zdjęciowej kampanii społecznej „A2, że bezpiecznie. Postaw na odBLASK!”, bo jak same mówią: „ostrożności nigdy za wiele”.

– Kiedy dostałyśmy propozycję wzięcia udziału w akcji od razu przyznałyśmy, że tylko jedna z nas jest kierowcą, ale usłyszałyśmy, że kamizelka jest potrzebna nie tylko temu kto prowadzi. Nie minął tydzień jak złapałyśmy gumę – właśnie w drodze do Poznania. Musiałyśmy przejść kawałek poboczem i gdyby nie kamizelki, które miałyśmy w bagażniku po sesji nie byłoby nam tak wesoło – obok gnających samochodów, w środku nocy. A jednak dostałyśmy sporą naganę od przemiłej pomocy drogowej – bo owszem kamizelki były w bagażniku, ale o lewarku już całkiem zapomniałyśmy;). Dziś wozimy ze sobą komplet. W tym jednym przypadku hasło TAKE A RISK nie ma zastosowania;) –komentuje Antonina Samecka, RISK made in warsaw.

fot. Marlena Bielińska. Dziewczyny mają na sobie ubrania RISK made in warsaw. Specjalne podziękowania dla Studia Las za możliwość przeprowadzenia sesji.
fot. Marlena Bielińska. Dziewczyny mają na sobie ubrania RISK made in warsaw. Specjalne podziękowania dla Studia Las za możliwość przeprowadzenia sesji.

– Jako stylistka przywiązuję szczególną wagę do kolorów. Żółty nie należy do moich ulubionych, ale w przypadku bezpieczeństwa, jestem bezkompromisowa. Odblaskowa kamizelka to jeden z tych elementów mojej garderoby, który nigdy nie wyjdzie z mody – komentuje Różena Opalińska, stylistka, redaktor naczelna ROstyle&life.com.

Efekty współpracy – serię zdjęć z kamizelką odblaskową w roli głównej poprzedza materiał wideo, który prezentuje kulisy powstawania sesji oraz krótkie rozmowy z osobami zaangażowanymi w projekt.

Ponadto w ramach akcji, na profilach AWSA w mediach społecznościowych, znajdzie się szereg praktycznych informacji i porad. Celem działań jest budowanie świadomości w zakresie zachowania bezpieczeństwa na drogach. Hasło kampanii „A2, że bezpiecznie. Postaw na odBLASK!“ nawiązuje bezpośrednio do odblaskowej kamizelki bezpieczeństwa.

– Kamizelka odblaskowa posiada od lat niezmienny fason, a pomimo to ciągle jest modna. Sekret jej ponadczasowości to fakt, że właśnie ona potrafi ratować życie! Zdecydowaliśmy się na akcję w niestandardowej formie i nieco z przymrużeniem oka, angażując znane osoby ze świata mody, by trafić przede wszystkim do młodych kierowców. Jak pokazują policyjne statystyki to właśnie młodzi ludzie są najczęstszymi sprawcami wypadków drogowych. Mam nadzieję, że ten niekonwencjonalny charakter akcji przekona wielu do noszenia odblasków w sytuacjach tego wymagających – komentuje Zofia Kwiatkowska, Rzecznik Prasowy spółki AWSA.

Szczególnie w okresach świątecznych i dniach wolnych od pracy dochodzi do wzmożonego ruchu na drogach, a liczba groźnych wypadków samochodowych wzrasta – wynika z danych Komendy Głównej Policji w Warszawie. W 2012 roku tylko na przełomie października i listopada na drogach zginęło 36 osób, a ponad 2 tys. zostało zatrzymanych za prowadzenie pojazdu pod wpływem alkoholu. Sprawcami wypadków w większości byli młodzi kierowcy w wieku 18-24 lat. Policja od lat prowadzi w tym okresie roku akcję „Znicz”, która ma na celu poprawę bezpieczeństwa podróżujących.

Kampania prowadzona będzie do końca listopada.

fot. Marlena Bielińska. Dziewczyny mają na sobie ubrania RISK made in warsaw. Specjalne podziękowania dla Studia Las za możliwość przeprowadzenia sesji.
fot. Marlena Bielińska. Dziewczyny mają na sobie ubrania RISK made in warsaw. Specjalne podziękowania dla Studia Las za możliwość przeprowadzenia sesji.

ZOBACZ RÓWNIEŻ:

Dodaj komentarz (prosimy nie podawać adresu witryny internetowej - komentarz nie zostanie wówczas opublikowany)