Rewolucja w odzieży sportowej

Firma ASICS wprowadza na rynek polski nową kolekcję ubrań skierowaną wyłącznie do kobiet. Kolekcja nosi nazwę AYAMI (z japońskiego ‘piękno’) i Polsce pojawi się już na jesieni 2010 roku w wybranych sklepach klientów. Firma ASICS postanawia pokazać kobietom wartość naturalnego piękna i mówi zdecydowane NIE plastikowym i nienaturalnym postaciom z okładek damskich czasopism. Bo to nie idealny makijaż lub wymyślna fryzura sprawiają, że kobieta wygląda pięknie.

ASICS wierzy, że pięknem jest realny wysiłek poniesiony przez każdą biegaczkę podczas codziennych zmagań z własnymi słabościami. Dlatego to właśnie wypieki na twarzy i pot na czole ukazują, jak bardzo zaangażowane w sport kobiety są naprawdę .
AYAMI od samego początku wprowadzenia na rynek europejski cieszy się dużym zainteresowaniem biegających kobiet (od jesieni 2009). Ubrania z tej kolekcji charakteryzuje unikalny wygląd oraz wysokie zaawansowanie technologiczne tkanin. Dzięki temu AYAMI jest nie tylko specjalistyczną żeńską kolekcją do biegania, ale także linią doskonałą do wyjścia do klubu lub na imprezę.
Projektanci firmy Asics pomysł na kolekcję AYAMI zaczerpnęli z maratonu w Tokio, podczas którego zwrócili uwagę na niekonwencjonalny, wielowarstwowy i kolorowy ubiór uczestników tego biegu. Taka właśnie jest Linia AYAMI – warstwowa, kolorowa, zaskakująca.
Produkty cechują się niską wagą, delikatnością w dotyku, odpornością na wodę i wiatr oraz oryginalnym designem. Aby uzyskać taki efekt w materiałach kolekcji zastosowano pięć technologii:

Tuflex Light – korzyści to: Wysoka gęstość, Bardzo lekka waga, Delikatna faktura, Doskonała wodoodporność, Właściwości oddychające
Microft Light – korzyści to: Niska waga, Delikatna struktura, Wodoodporność, Ochrona od wiatru, Doskonała gospodarka wilgocią,
Thermolite – korzyści to: Niska waga, Właściwości termoregulacyjne, Gospodarka wilgocią
Brushed Fieldsensor – korzyści to: Niska waga, Właściwości termoregulacyjne,Gospodarka wilgocią
Thermotron – korzyści to: Doskonała gospodarka wilgocią, Termoregulacja w zależności od nasłonecznienia, Komfort użytkowania

W kolekcji dominują energetyczne odcienie żółtego, różowego, zielonego i granatu. A sportowy look to już nie tylko przyległy T-shirt i shorty, ale także tuniki, ciekawie skrojone bluzki, płaszczyki przeciwdeszczowe i przeciwwietrzne oraz bardzo modne legginsy i spodnie częściowo opinające. Taka właśnie jest linia Ayami – warstwowa, kolorowa, zaskakująca. W ten sposób projektanci uzyskali równowagę pomiędzy stylem, a sportowym życiem kobiet. Dlatego kolekcja AYAMI jest tak wszechstronna wzorniczo i użytkowo.

[nggallery id=213]

O ASICS
Anima Sana In Corpore Sano – w zdrowym ciele zdrowy duch. 60 lat temu, w 1949 r. Kihachiro Onitsuka założył firmę Onitsuka Co. Ltd., nazwaną później ASICS, i rozpoczął produkcję obuwia. Od tego czasu zmieniło się wiele, ale nie zaangażowanie ASICS w oferowanie najlepszego i najbardziej innowacyjnego obuwia sportowego. Dziś ASICS jest już obecny na wszystkich kontynentach. Dzięki ciągłemu dialogowi z profesjonalnymi i początkującymi sportowcami ASICS przekłada technologię na zaawansowane i funkcjonalne produkty do różnych dziedzin sportu.

Scroll to Top
Scroll to Top