Paso a Paso

„Retro girl” w kampanii Paso a Paso

Polska marka butów Paso a Paso znana jest z nawiązania do stylu retro. Nowa kolekcja na sezon jesień-zima 2017/18 znów spogląda wstecz. Tym razem jednak nie tylko drobne elementy, takie jak ozdobne klamry, wiązania z szeroką wstążką czy wyszywane hafty, są vintage, ale także towarzysząca kampanii sesja wizerunkowa marki. Jej autorką jest Magdalena Kozicka.

 

Marta Kapusta i Paulina Majchrzak markę Paso a Paso tworzą od 2015 roku. Ich projekty mają jasny przekaz – być klasyczne i w stylu retro. Bo to właśnie z przeszłości czerpią najwięcej inspiracji, nadając jej świeżą formę. Nie podążają jednak ślepo za trendami.
Staramy się pomóc kobietom odnaleźć się w dzisiejszych modach. Dlatego nasza kolekcja nie jest duża, znajdziemy w niej klasyczne modele, które będą służyć nie tylko jeden sezon. Buty wyróżniają drobne elementy, nawiązujące do stylu vintage, i oczywiście jakość wykonania – mówi Marta Kapusta, właścicielka marki.

 

Rzeczona jakość wykonania jest jednym z głównych atutów marki Paso a Paso. Buty robione są ręcznie, przez rodzimych rzemieślników, a każdy projekt jest starannie doglądany przez projektantki. Jesienno-zimowe kroje są przygotowane z najwyższej jakości skór naturalnego pochodzenia. Dominują licowe i zamsz. Bo to właśnie one, zdaniem Marty i Pauliny, najlepiej sprawdzają się w chłodniejsze dni. Skóry mają też stonowane kolory. Prym wiodą winny burgund, butelkowa zieleń, mocny granat i głęboka czerń.

 

Klasyczne projekty zdobią jednak nadające im charakter elementy. Ciężkie klamry na prostych mokasynkach, wiązania z szeroką wstążką, ręcznie wyszywane hafty na botkach czy odpinane futerko na krótkich kozakach. Na pozór zwykłe czółenka mają natomiast metaliczne czy geometryczne obcasy. Jednocześnie tak stabilne, że można w nich chodzić bez przerwy. – Jesteśmy kobietami i nasze obuwie kierujemy do kobiet, które na pewno tak jak my, chcą się czuć dobrze w butach przez cały dzień. Stabilne obcasy, zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym, to podstawa – mówi Paulina Majchrzak, współwłaścicielka marki.

 

Nowej kolekcji towarzyszy sesja wizerunkowa mająca oddać styl marki – elegancka, ale w stylu retro. W „Retro girl” wcieliła się Dominika Pikuła z agencji New Age Models, autorką zdjęć jest Magdalena Kozicka, a sesję stylizowała Paula Szczerkowska. Make up modelki przygotowała Anna Kopeć, za produkcję natomiast odpowiadała agencja Fashion Valley.

 

PASO a PASO to powstała w 2015 roku polska marka obuwia dla kobiet. Projekty charakteryzują się prostymi formami przełamanymi mocnymi kolorami i unikatowymi detalami. Każda para butów jest wykonywana ręcznie, przez rodzimych rzemieślników, z najwyższej jakości naturalnych skór. Produkty marki dostępne są w sklepie stacjonarnym w Częstochowie przy ulicy Dąbrowskiego 6 oraz na www.pasoapaso.pl.

 

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

 

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Scroll to Top
Scroll to Top