Retro Eyewear okulary

Retro Eyewear – tędy po trendy!

Zamiast ślepo podążać za trendami, lepiej brać z nich to, co nam pasuje, by móc podkreślić tkwiące w każdej z nas piękno. Tą filozofią kieruje się firma Koch Optical, dystrybutor oprawek Retro Eyewear.

Wiosną, częściej niż zwykle, śledzimy nowe trendy, lansowane przez znanych projektantów czy też blogerki. Czasem jednak zatracamy się w  podążaniu za modowymi nowinkami, zapominając, że nie trzeba wymieniać całej garderoby na nową, by robić wrażenie kobiety z klasą. Wystarczy bowiem drobny, ale efektowny detal, by odświeżyć wiosenną stylizację i dodać jej uroku w stylu glamour. W tej roli idealnie sprawdzą się oprawki marki Retro Eyewear, których dystrybutorem jest firma Koch Optical: urzekają kobiecością, dodają pewności siebie i sprawiają, że ich posiadaczka zada szyku w każdej sytuacji!

– Okulary Retro Eyewear kierowane są do kobiet ceniących klasykę. Marka wie i mocno to akcentuje, że każda kobieta jest piękna. Stawiamy na jakość, ponadczasowość i elegancję. Ważne są dla nas trendy, ale ślepo za nimi nie podążamy. Wybieramy to, co najlepsze. Wybieramy autentyczność. Bycie sobą. Bycie piękną bez względu na wiek. Nasze oprawki mają podkreślić czar, jaki rozsiewa wokół siebie każda kobieta. Traktujemy je jak współczesną biżuterię. – mówi Justyna Kochańska z firmy Koch Optical.

Oprawki marki Retro Eyewear to miks najświeższych trendów, wywodzących się z klasycznego nurtu. Nic dziwnego zatem, że oprawki Retro Eyewear cieszą się rosnącym powodzeniem wśród pań ceniących klasykę z nutką nowoczesności. Na wzrost popularności tych eleganckich dodatków z pewnością mają wpływ aż dwie kampanie reklamowe promujące nowe kolekcje.

Ich twarzami zostały modelka Monika Łukasiewicz z Malva Models oraz  Ilona Adamska – wydawca i redaktor naczelna „Law Business Quality” oraz „Imperium Kobiet”, właścicielka agencji PR I.D.Media, osoba z ogromnym doświadczeniem w modelingu:

– To był dla mnie prawdziwy zaszczyt móc po raz kolejny reklamować okulary pochodzące z firmy Koch Optical. – mówi Ilona Adamska. – Każda marka, którą firma dystrybuuje (m.in. Bolon, Retro Milano, Retro London) to produkty najwyższej jakości, eleganckie i z klasą. Przyciągają wzrok, uwodzą i roztaczają wokół nas niesamowitą aurę tajemniczości. Plusem marki Retro Eyewear jest z pewnością fakt, że niemal wszystkie oprawki pasują do każdego kształtu twarzy. Twórcy marki stawiają sobie za cel podkreślenie kobiecego piękna, indywidualizmu i osobowości każdej Klientki. Oprawki, które miałam zaszczyt reklamować cechują się bogatą kolorystyką i nietuzinkowymi kształtami, które śmiało wychodzą poza utarte schematy. Dzięki odpowiednio dobranym okularom każda z nas może zmieniać się jak kameleon. – mówi Ilona Adamska, właścicielka agencji I.D.Media.

Trudno nie zgodzić się z tą opinią – oprawki marki Retro Eyewear są idealnym dopełnieniem zarówno stylizacji biurowej, jak i weekendowej. Świetnie sprawdzą się w drodze na ważne spotkanie, czy w mniej oficjalnych sytuacjach: na rodzinnym obiedzie czy podczas beztroskiego weekendu. Bez względu na okoliczności, za każdym razem pomogą wyczarować stylizację, w jakiej każda kobieta – bez względu na wiek czy rozmiar – będzie czuć się jak prawdziwa królowa życia!

Okulary dostępne tylko w dobrych salonach optycznych. www.kochoptical.pl

Joanna Bielas

Scroll to Top
Scroll to Top