Retail Marketing Forum już za chwilę

Strona główna » Blog » Retail Marketing Forum już za chwilę

Retail Marketing Forum już za chwilę

Jeszcze tylko daw dni zostały do spotkania dla branży handlowej Retail Marketing Forum. Udział w imprezie potwierdziło już sto osób.

17 kwietnia odbędzie się 5. edycja Retail Marketing Forum. To coroczna impreza seminaryjno-wystawiennicza dla sieci handlowych z branż lifestyle’owych (moda, wyposażenie wnętrz, itp.), która za każdym razem gromadzi ponad stu uczestników. Forum jest kierowane przede wszystkim do managerów sieci handlowych, dyrektorów marketingu, właścicieli i kierowników sklepów oraz przedstawicieli centrów handlowych i outletów odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing. Organizatorem spotkania jest wydawnictwo Promedia.

Tematem przewodnim najbliższego Forum będą nowoczesne narzędzia marketingowe, za pomocą których możemy przyciągnąć więcej klientów do salonu handlowego. W programie znajdą się takie wykłady, jak:

  • Tajemnice sukcesu najlepszych sklepów na świecie. Jerzy Osika, prezes Promedia.
  • Analiza i ocena popytu oraz podaży nieruchomości handlowych. Szymon Łukasik, senior negotiator Cushman & Wakefield Polska.
  • Jak przyciągnąć klienta do sklepu dzięki skutecznym kampaniom w internecie? Przemysław Fura, interactive director OPEN and Partners.
  • Jak upewnić się, że wszyscy klienci zostali odpowiednio obsłużeni w naszych sklepach? Andrzej Uryga, dyrektor zarządzający PHZ Baltona S.A.
  • Facebook – czy na pewno dobrze go wykorzystujesz? Błażej Balcerzyk, creative manager Eura7.
  • Systemy lojalnościowe w sklepach w galeriach handlowych oraz kontrola skuteczności sprzedawców. Paweł Zięba, specjalista ds. oprogramowania PC-Market   Insoft.
  • Wpływ internetu na sprzedaż tradycyjną, czyli tzw. efekt ROPO. Marek Górecki, specjalista e-commerce, DIVANTE sp z o.o.
  • Przekształcanie liczb w informacje. Paweł Niedziela, wiceprezes zarządu Nord Plus.
  • Sieci monitorów reklamowych i technologie interaktywne wspierające sprzedaż. Tomasz Sepioło, prezes Solix.
  • Visual Merchandising w niemieckich salonach meblowych. Marek Borowiński, właściciel MarekBorowinski.com Consulting.

W przerwach między wykładami, w części wystawienniczej będzie można skorzystać z porad ekspertów na stoiskach informacyjnych oraz zapoznać się z ofertą nowych produktów i usług dla handlu detalicznego.
Termin: 17 kwietnia 2012 (wtorek), godz. 10:00 – 16:00
Miejsce: Adgar Plaza, ul. Postępu 17A, poziom 0, Warszawa

Więcej informacji znajduje się na www.retailmarketingforum.pl oraz na www.promedia.biz.pl

Patroni Medialni: Radio Dla Ciebie, Ooh Magazine, ModaiJa.pl, Budowlane24h.pl, GalerieHandlowe.pl, Organizatorzyimprez.pl, Marketingowiec.pl, Artcada.pl, Biznes meble.pl, Fashionmedia.pl Modeus.pl, Meble.pl, The Perfect Store Magazine, Moda męska, Fashionbusiness.pl, Moda damska, Ambiente, Ambiente International
Partner Strategiczny: Reveal Systems
Partnerzy: Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH), Eura7, Solix, Insoft, Korczowa Dolina, MarekBorowinski.com Consulting, Czerwona Torebka, CH Supersam* -projekt realizowany przez Centrum Development and Investements Polska  (CDI), targi Chiny – Homelife Show 2012, Navireo (InsERT), Nord Plus, Reima Polska Air Concept, Divante
Sponsorzy upominków: Filmbox, Bielenda, Gabriella, Gehwol, Czaniecki, Noble Health, SyS, Global Food Poland, Galaxia, Henkel, Pilomax, Premium Rosa, Tołpa, Organique, Cafe Trombetta, Kawaherbata.net, Holmes Place, Miralex, Wydawnictwo Akcent, Wydawnictwo BC EDU, PWN, Twinings, Paris Optique, Lawal, Inter-Widex, Wine Fashion
Organizator: Promedia Jerzy Osika, wydawca czasopism branżowych:
Moda Męska, Moda Damska, Fashionbusiness.pl, Ambiente, Ambiente International
Członek Polskiej Rady Centrów Handlowych
Członek Izby Wydawców Prasy

2018-03-14T09:48:42+00:00 15 kwietnia 2012|Biznes, Styl, Świat Kobiet|