Rekordowe wyniki sprzedaży Marc O’Polo

Udana ekspansja krajowa i międzynarodowa Marc O’Polo przełożyła się na rekordowe wyniki sprzedaży w minionym roku gospodarczym (stan na 31 maja 2012).  Firma Marc O’Polo odnotowała 9,2-procentowy wzrost obrotów. Jest to najlepszy wynik od czasu powstania firmy 45 lat temu.

Na sukces złożyły się kolekcje Marc O’Polo Modern Casual i Smart, buty Marc O’Polo, linia CAMPUS GmbH oraz kolekcje na licencji: akcesoria Marc O’Polo, linia plażowa, okulary, kolekcja Home, Junior, biżuteria, zegarki, perfumy, bielizna i rajstopy. Wartość sprzedaży wszystkich marek, łącznie z tymi na licencji, wyniosła 404 miliony euro (w roku 2010/2011 było to 370 milionów euro). Sprzedaż w 71-procentach wygenerowały sklepy w Niemczech, 29-procent to wyniki salonów poza granicami.

Dalszy rozwój Marc O’Polo na europejskim rynku marek premium będzie wspierać konsekwentny wzrost wyników. W roku 2012/13 centrala Marc O’Polo w niemieckim Stephanskirchen za cel stawia sobie ponowne poprawienie sprzedaży.

Kolekcje Marc O’Polo dostępne są w ponad 2500 salonach i sklepach partnerskich w ponad 30 krajach, w tym w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Holandii, Belgii, Irlandii, Francji, Szwecji, Finlandii, Danii, Norwegii, Rosji, Polsce i krajach Europy Wschodniej.

Scroll to Top
Scroll to Top