RAY BAN, VOGUE, D&G, PERSOL – nowe modele

Ray-Ban to ponadczasowość, autentyczność, legendarny styl, odwaga i wyjątkowa technologia. W najnowszej kolekcji marki znajdziemy kilka wyjątkowych projektów. Jednym z nich jest koncept okularów składanych. W tej formie, po raz pierwszy w historii pojawi się model aviator!

W kolekcji znajdziemy także kilka wersji kultowych „lenonek” oraz nową odsłonę Edycji Specjalnej Rare Prints, gdzie klasyczy wayfarer wzbogacony jest o kolorowe printy z motywami muzycznymi i londyńskimi.

Okulary Vogue skierowane są dla nowoczesnych kobiet, które czerpią radość z mody, bawią się nią by wykreować swój własny, oryginalny styl. Segment WAMP skierowany jest dla odważnych, pewnych siebie kobiet. Znajdują się tutaj oprawy wyróżniające się dużym, masywnym, zaokrąglonym kształtem frontu.

Modele z segmentu HIPPIE przeznaczone są jest dla kobiet lubiących bardziej swobodny styl. Okulary nawiązują do stylistyki retro, pojawiają się tu m.in. „kocie” kształty soczewek i kwadratowe oprawy. Vogue zdecydowanie stawia w tym sezonie na duże, okrągłe kształty. Ale nie tylko kobieta. W najnowszej kolekcji znajduje się także ciekawe modele męskie!

Najnowsza kolekcja okularów D&G odwołuje się do fascynującego świata teatru, śmiało czerpiąc z ekstrawaganckiej teatralnej estetyki. Kolekcja oprawek także wyróżnia się podobną, odważną stylistyką. Projektanci zastosowali oryginalne, przebojowe kształty (m.in.: kwadratowe oprawy, „kocie” kształty, okrągłe soczewki i in.).

Dodatkową zaletą są świeże połączenia kolorystyczne.

Od roku 1917, każda para okularów marki Persol była swojego rodzaju arcydziełem, łączącym nowoczesny design z włoskim rzemiosłem, najlepszymi materiałami i nowymi, zaskakującymi rozwiązaniami technologicznymi. Wszystkie dostępne modele posiadają innowacyjne szkła – Photo-Polar, które stanowią kombinacje dwóch rodzajów filtrów (polaryzacyjne i fotochromatyczny) co pozwala soczewce wyeliminować odblaski i jednocześnie stopniowo zmienić odcień koloru w zależności od intensywności światła.

[nggallery id=3227]

Scroll to Top
Scroll to Top