Profesjonalna jakość w koloryzacji

23 września 2010 r. w klubie Lemongrass w Warszawie odbyła się konferencja wprowadzająca na polski rynek nową linię kosmetyków do profesjonalnej koloryzacji w domu – SYOSS Color. Kremy koloryzacyjne SYOSS stworzono z myślą o silnych i niezależnych kobietach, które były także bohaterkami tego spotkania. O wyzwaniach stojących przed współczesnymi paniami, które marzą o pięknym i młodym wyglądzie, dyskutowały zaproszone konsumentki, stylista fryzur Artur Raczkiewicz oraz brand manager SYOSS Color, Maja Józefowicz. Gospodynią spotkania była znana prezenterka i dziennikarka Agata Młynarska.

SYOSS Color to kremy do profesjonalnej koloryzacji włosów w domu, oferujące to, co dla konsumentek jest najważniejsze – długotrwały kolor, blask oraz doskonałe pokrycie siwizny. Wszystko to w cenie, na którą każda z nas może sobie pozwolić. Współtworzone i testowane przez fryzjerów oraz stylistów, nowe kosmetyki do koloryzacji włosów zawierają wysoce skuteczną mieszankę intensywnych pigmentów koloru, dającą efekty kolorystyczne jak w profesjonalnym salonie fryzjerskim. Dzięki formule SYOSS Color i maseczce z pielęgnacyjnym kompleksem Nutri-Care lśniący i intensywny kolor można teraz osiągnąć w domu.
Prezentacja nowej linii kosmetyków odbyła się w warszawskim klubie Lemongrass, którego nowoczesna przestrzeń doskonale odpowiadała innowacyjnemu charakterowi marki, stworzonej specjalnie z myślą o potrzebach i oczekiwaniach nowoczesnych kobiet. Prowadzona przez Agatę Młynarską rozmowa toczyła się wokół tematu siły kobiet, ich odwagi w przełamywaniu własnych obaw i pokonywaniu ograniczeń. Jest wiele zadań, jakim sprostać musi współczesna kobieta, jednak nie powinna ona zapominać o swoich potrzebach, jak np. o byciu zadbaną i podziwianą.

Wstępem do dyskusji była prezentacja sondy ulicznej, w której wzięły udział panie na co dzień farbujące włosy. Opowiedziały, na czym im zależy, czego poszukują i jakie są ich doświadczenia związane z koloryzacją. W odpowiedzi na sondę, brand manager SYOSS Color, Maja Józefowicz, zapoznała gości z zaletami, jakie oferuje SYOSS Color, zachęcając jednocześnie do jego wypróbowania.

Refleksjami związanymi z SYOSS Color podzieliły się ze słuchaczami konsumentki, pani Bożena Leśniewska oraz Magdalena Załuska, które dały się namówić na wypróbowanie nowego kremu do koloryzacji w domu. Opowiedziały o swoich obawach, oczekiwaniach, a przede wszystkim o działaniu farb – co je zaskoczyło oraz jak ważne jest dopasowanie farb do ich indywidualnych potrzeb.

W rozmowie uczestniczył także Artur Raczkiewicz, posiadający wieloletnie doświadczenie stylista Schwarzkopf Professional, doskonale znający oczekiwania kobiet. Podkreślił on wpływ farbowania włosów na osobowość. Włosy po koloryzacji SYOSS Color wyglądają jak po wizycie w salonie fryzjerskim. Kobieta, dumna z końcowego efektu, może poczuć się bardziej niezależna i pewniejsza siebie. A tego życzymy wszystkim Paniom.

[nggallery id=215]

Kosmetyki SYOSS Color, w 20 odcieniach, dostępne są w sieci Rossmann od lipca 2010 r., natomiast w drogeriach w całej Polsce – od września 2010 r. Rekomendowana cena detaliczna produktu to około 18 zł.

Scroll to Top
Scroll to Top