Prezentacja kolekcji jesień-zima marki WITTCHEN

W salonie WITTCHEN Shoes w Złotych Tarasach zaprezentowano nową kolekcję marki WITTCHEN. Firma na nadchodzącą jesień i zimę stawia na prostą formę, minimalizm wykończenia oraz ponadczasowe kolory: czerń, brąz, odcienie brązu i beżu, a także wiele innych.

Jako pierwsi z nową kolekcją zapoznali się dziennikarze modowi, styliści i redaktorzy pism kobiecych, a także osoby ze świata show biznesu. Cały wystrój salonu tego dnia, nawiązywał do najnowszej sesji zdjęciowej, jaką przygotowano na najbliższy sezon. Została ona zaplanowana z myślą o odświeżeniu wizerunku marki. Czyste kolory oraz duża ilość światła świetnie podkreślają wyjątkowość produktów najnowszej kolekcji. Za obiektywem aparatu stanął Robert Wolański, z którym marka współpracuje od lat. Za kreacje i koncepcje sesji odpowiada Gosia Growińska – dyrektor artystyczny marek grupy WITTCHEN. Stylizacją zajęła się Malwina Wędzikowska.

W kolekcji dostrzeżemy torebki w kolorze chabrowym, odcieniach czerwieni, jak i szarościach. Znalazły się również torebki z monogramem, w którego skład wchodzą wszystkie cztery elementy logotypu marki: herb z inicjałami Jędrzeja Rafała Wittchen (założyciela i prezesa firmy), broniące go lwy, korona oraz „W” symbolizujące pierwszą literę nazwy firmy.

Słynące z wygody noszenia oraz wysokiej jakości buty WITTCHEN zaciekawią formą, kolorem, a także materiałami z jakich zostały wykonane.

[nggallery id=4859]

Scroll to Top
Scroll to Top