marki Caprice

Press Open Day obuwniczej marki Caprice

Dorota Gardias, Weronika Rosati, Monika Zamachowska, Paulina Sykut-Jeżyna, Anna Gzyra, Maja Hyży, Monika Mrozowska, Elżbieta Romanowska, Joanna Opozda, Aleksandra Mikołajczyk, Izabela Trojanowska… lista jest długa. Wszystkie te panie postanowiły spędzić wtorkowe popołudnie na Press Open Day obuwniczej marki Caprice, która zaprezentowała swoją nową kolekcję w luksusowych wnętrzach Hotelu Bellotto w Warszawie.

„Dla mnie najważniejsza jest wygoda, a w butach Caprice czuję się jakbym chodziła na chmurce. Są z mięciutkiej skóry, a stopa w nich oddycha. Zakochałam się w nich parę lat temu, kiedy jeszcze nie były takie modne wśród gwiazd. I teraz z przyjemnością obserwuję jak z sezonu na sezon coraz więcej osób przychodzi na prezentację kolekcji, bo te buty to najlepsze, co może się naszym stopom przytrafić” – śmieje się Dorota Gardias, będąca twarzą marki. Tym razem marka postawiła na kolor i – klasycznie w jej przypadku – system AntiShokk (amortyzacja w obcasie) oraz system klimatyzacji OnAIR, który jest dostępny wyłącznie w butach marki Caprice.

Oprócz zaprezentowania najświeższych modeli, podczas eventu można było zobaczyć taneczny pokaz kolekcji, zjeść m.in. bezę z marakują i napić się wina. Nie da się ukryć, że takie przyjemności sprzyjają zakupowemu szaleństwu! „Caprice ma świetne balerinki, które idealnie trafiają w mój gust. Zresztą tutaj każdy znajdzie coś dla siebie. Wiem, że zachwyciłaby się czymś zarówno moja babcia czy mama, jak i siostra, trendsetterka” – opowiada Anna Dec. „Te buty są nieziemsko wygodne, a to dla mnie najważniejsze. Poza tym na ogół mam problem ze znalezieniem rozmiaru, bo noszę 42. Wiele marek w ogóle nie oferuje takich rozmiarów, a tutaj je znalazłam” – mówi Elżbieta Romanowska.

Warto też zaznaczyć, że to prawdopodobnie jedyna firma obuwnicza, która na rynku funkcjonuje od 1990 roku (w Polsce od 1994) i wciąż wprowadza tak innowacyjne udogodnienia. Oby tak dalej.

Scroll to Top
Scroll to Top