Press day marki Papillon 16

Press day marki Papillon

22 września odbył się oficjalny press day kolekcji jesień-zima 2015/2016 marki Papillon.

Klasyka, nowoczesność, świeżość i kobiecość — tak w skrócie można scharakteryzować styl, który reprezentują młodzi projektanci marki Papillon.

Anna Mróz-Wojciechowska i Przemek Gibaszewski razem stworzyli specjalne linie trzech kolekcji dla firmy Deni Cler oraz Sesst, mają na koncie wygraną okładkę w jubileuszowym 500-tnym wydaniu magazynu „Gala”, a w kreacjach sygnowanych metką Papillon na eleganckich galach pojawiają się gwiazdy polskiego show-biznesu takie jak m.in. Agnieszka Szulim, Małgorzata Socha, Natalia Siwiec, Agnieszka Cegielska, Daria Widawska, Halinka Młynkowa, Iza Janachowska, Julia Pietrucha, Paulina Sykut – Jeżyna, Paulina Smaszcz-Kurzajewska.

Kreacje wychodzące z atelier Papillon wyróżniają się indywidualnym projektem, wyszukanymi tkaninami oraz starannością wykończenia. Projektanci troszczą się o każdy szczegół. Jak sami przyznają, inspiracje czerpią głównie z mody ulicznej, starają się projektować stroje ponad podziałami wiekowymi. Ich praca jest ich pasją. Dzień to inspiracja, a wieczór na czerwonym dywanie to wyzwanie!

Autorzy o kolekcji jesień-zima 2015-2016

Pierwszym bodźcem do przygotowania kolekcji było stworzenie autorskiego wzoru, przeniesionego specjalnie dla Papillon na różne faktury i gramatury tkanin. Nadruk przywołuje na myśl żywioły w głębokich kolorach granatu z fioletem i pudrowym różem w tle. Ta sama paleta barw przeplata się przez całą kolekcję zamykając ją w przemyślaną całość. Zwiewne jedwabie obok nowoczesnych konstrukcyjnych tkanin w nowatorskich nadrukach są bazą dla klasycznych fasonów, co odzwierciedla zderzenie klasyki z siłą nowoczesnej kobiety.

W kolekcji nie ma nudnych i nijakich kolorów, dlatego zamiast czerni i szarości widzimy purpurę i głęboki turkus. Szarość podkreśla jedynie swoją obecność metaliczną skórą a czerń przewija się w bogato tkanym żakardzie.

Kolekcja tętni kobiecością i ocieka bogactwem tkanin, dzięki czemu, stawia klasykę w nowym obliczu.

Partnerami wydarzenia byli: dietetyczny catering EatZone.pl, Zielony Słoń, wysublimowany aperitif Gancia Proseco i Riri-100% woda kokosowa. O wyjątkowe upominki dla wszystkich gości zadbała marka Yoskine firmy Dax Cosmetics. Partnerem medialnym wydarzenia był portal kimkim.pl, miesięcznik Imperium Kobiet oraz Law Business Quality.

Scroll to Top
Scroll to Top