TheONE_premiera_Anna_Mucha

Premiera kosmetyków do makijażu The ONE

W czwartkowy poranek 6 marca w jasnych i przestronnych wnętrzach Patio Domu Dochodowego przy Placu Trzech Krzyży w Warszawie odbyła się konferencja Oriflame, podczas której zaprezentowano nową markę kosmetyków kolorowych The ONE. Zaproszeni do świata mody i makijażu goście mogli zapoznać się ze stylizacjami wykorzystującymi niezwykle kobiece projekty marki Bizuu oraz makijaże wykonane za pomocą kosmetyków The ONE. Gościem specjalnym konferencji była Anna Mucha – ambasadorka marki.

Podczas czwartkowego spotkania Jolanta Bigus, Dyrektor Marketingu Oriflame Polska, przedstawiła inspiracje towarzyszące powstaniu nowej marki.

Stworzyliśmy The ONE by w prosty, a zarazem perfekcyjny sposób odzwierciedlić w makijażu trendy ze światowych wybiegów. Kolekcja liczy ponad 230 innowacyjnych produktów, dzięki którym można wykonać wyjątkowy makijaż odzwierciedlający indywidualne piękno każdej kobiety. The ONE to pierwsza marka makijażowa łącząca najświeższe trendy w modzie z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi oraz praktycznymi poradami dotyczącymi wizażu. Każda kobieta chciałaby być tą wyjątkową, jedyną, po prostu The One – stworzyliśmy nową markę wychodząc naprzeciw tym pragnieniom” – powiedziałaJolanta Bigus.

Premierze The ONE towarzyszył pokaz kolekcji marki Bizuu. Zaprezentowane sylwetki idealnie oddawały styl każdej z linii The ONE. Dziewczęce kreacje stanowiły tło dla przeznaczonej na dzień serii Everyday Beauty. Kobiece sukienki o odważnych fasonach podkreślały wieczorowy charakter makijażu wykonanego produktami z linii High Impact. Z kolei profesjonalny look, idealny dla zabieganych kobiet biznesu, tworzyły zestawienia ponadczasowych modeli sukienek z makijażem z serii Long Wear.

Gwiazdą premiery The ONE była ambasadorka marki – Anna Mucha. Aktorka w towarzystwie Johana Larssona, Dyrektora Oriflame na Europę Centralną, zamknęła pokaz marki Bizuu i zaprezentowała się w makijażu wykonanym produktami The ONE. Anna Mucha opowiedziała o współpracy z Oriflame i planach na najbliższe miesiące, a także zdradziła, bez których produktów The ONE nie wyobraża sobie codziennego makijażu.

Oficjalna część spotkania zakończyła się niezwykle wiosennym akcentem – Anna Mucha każdemu z gości podarowała bukiet kwiatów i złożyła życzenia z okazji zbliżającego się Dnia Kobiet.

Wśród gości znaleźli się przede wszystkim przedstawiciele mediów związanych z tematyką urodową, modową i lifestyle’ową. Na miejscu pojawiło się także liczne grono paparazzi, którzy z niecierpliwością czekali na powrót Anny Muchy w roli ambasadorki Oriflame.

Kosmetyki Oriflame dostępne są wyłącznie u konsultantów.