Madelle

Powiew świeżości od Madelle w nowej kolekcji na sezon wiosna-lato 2017

Lekkie kroje, zwiewne materiały, romantyczne kwiatowe wzory. Zalotnie opadające ramiona, rozcięcia i głębokie dekolty, przywołujące na myśl wakacje we francuskiej Akwitanii. To esencja nowej kolekcji na sezon wiosna-lato od Madelle, marki tworzonej przez Magdalenę Magnon.

 

Powiew świeżości od Madelle dotyczy nie tylko samych projektów i ich lekkiego charakteru. Odnosi się także do samej marki, która przeszła wiosenną metamorfozę. Nowa kolekcja znacznie różni się od poprzednich sezonów. Po raz pierwszy jest tak lekka, zwiewna i, jak mówi projektantka, „ukwiecona”. – Zmieniłam nieco styl Madelle. Kroje są luźniejsze, mniej zobowiązujące, a kolory jasne i pastelowe. Ideały marki łączącej francuską elegancję z dziewczęcym wdziękiem pozostały jednak niezmienne. Po prostu trochę inaczej je zinterpretowałam – wyjaśnia Magdalena Magnon.

 

Inspiracją do stworzenia kolekcji wiosna-lato 2017 były wakacje we francuskiej Akwitanii i spacery po starych miasteczkach pełnych kamiennych zabudowań i małych uliczek.
Projektując, myślałam o niepoprawnej romantyczce i marzycielce, która nie boi się wyrażać własnego ja, lubi oryginalność i ma swój styl. Inspiracją były też dla mnie same tkaniny. To one nadały bieg całej kolekcji, zdeterminowały ją. Cieniutkie i kwieciste, idealne do szycia wiosennych i letnich sukienek. Wyobraziłam sobie, że będą one towarzyszyć kobietom podczas ciepłych, popołudniowych spacerów – mówi projektantka.

 

Jednak różnorodność projektów sprawia, że ubrania z metką Madelle można założyć nie tylko podczas urlopu, ale także w mieście, do pracy oraz na przyjęcia. Bardziej eleganckie sukienki, jak na przykład flagowy krój marki – szmizjerka, koszule czy marynarki sprawdzą się nawet w biurze. Projektom elegancji nadają starannie dobrane, wysokiej jakości materiały. W kolekcji dominują jedwab, wiskoza, bawełna i odrobina wełny. Unikalność tkanin sprawia, że ubrania Madelle są limitowane, czasami nawet występujące w zaledwie kilku egzemplarzach. W palecie kolorów prym wiodą pastele, ale pojawiają się także granat, czerwień, wzory przypominjące cętki, pepitka oraz kratka.

Kolekcję Madelle wyróżniają detale. Francuska koronka przy rękawach, ręcznie powlekane guziki, drobne falbanki czy pliski – to tylko niektóre z nich. – Moje projekty charakteryzują dopracowane wykończenia. Każdy model zdobią wyjątkowe detale i aplikacje. W tym sezonie postawiłam jeszcze na mocno podkreślone, odkryte ramiona, rozcięcia oraz głębokie dekolty – tłumaczy Magdalena Magnon.

 

Projektantka tworzy markę Madelle od 2013 roku. Przygotowuje dwie kolekcje rocznie, na sezon zimowy i letni. W sumie to kilkanaście modeli: od płaszczy i marynarek po sukienki, koszule i spódnice. Projekty można znaleźć na stronie www.madelle.pl i w butiku na warszawskim Powiślu, przy ulicy Górnośląskiej 27.

 

Kampania do nowej kolekcji została przygotowana w klimatycznym, zabytkowym dworku w podwarszawskim Celestynowie. Autorem zdjęć jest Magdalena Kozicka, modelką Iga Mroziak z agencji Partisan Models.

Madelle to powstała w 2013 roku polska marka ubrań dla kobiet, tworzona przez Magdalenę Magnon. Projekty łączą w sobie francuską elegancję z dziewczęcym wdziękiem. www.madelle.pl

 

Scroll to Top
Scroll to Top