Pokaz mody kolekcji Vistula na jesień i zimę

Doskonałe krawiectwo, soczyste kolory, elegancka dekoracja, wytworne garden party i tłumy gwiazd, tak pokrótce wyglądał pokaz kolekcji Vistuli na sezon Jesień- Zima 2012. Wydarzenie było połączone z premierą albumu fotograficznego „The Jazz World” autorstwa Ryszarda Horowitza, zaś sam pokaz odbył się w prestiżowych Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie.

W trakcie wieczoru zaprezentowano kilkadziesiąt sylwetek projektu Wojtka Bednarza. W kolekcji nie zabrakło świetnie skrojonych garniturów i charakterystycznych detali jak kontrastowe guziki lub łaty na rękawach marynarek. Bardzo charakterystycznym elementem były także krótkie nogawki spodni, spod których wystawały kolorowe skarpetki. W kolekcji dominował granat, czerń i jasny szary melanż, nie zabrakło również najmodniejszych w tym sezonie kolorów jak bordo, czerwień czy butelkowa zieleń. Zwracały uwagę nietypowe połączenia wełny z aksamitem, atłasem, a nawet żakardami. Pokaz zwieńczyło wyjście wszystkich modeli ubranych w jednakowe, kobaltowe garnitury.

Vistula zaprosiła do współpracy jednego z najbardziej wpływowych polskich artystów, światowej sławy fotografa Ryszarda Horowitza, który jest autorem zdjęć kampanii na sezon Jesień-Zima. Podczas pokazu miała miejsce także światowa premiera albumu zdjęć, który zawiera niepublikowane fotografie sławnych muzyków jazzowych, wykonane przez mistrza w latach 50-tych i 60-tych XX wieku.

Wśród gwiazd największą uwagę fotoreporterów wzbudzili: Ryszard Horowitz, Cezary Pazura z żoną, Kinga Rusin. Na wieczornym evencie pojawili się również: Janusz Gajos, Beata Sadowska, Robert Korzeniowski, Tomasz Jacyków, Łukasz Jemioł, Dorota Williams, Agnieszka Cegielska, Hubert Urbański, Anna Maria Jopek, Tomasz Karolak, Grażyna Kulczyk, Filip Bobek, Anna Wendzikowska, Tomasz Ossoliński i Rober Kupisz. Wśród zaproszonych gości znaleźli się także przedstawiciele świata polityki i biznesu, a także dziennikarze i styliści.

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][portfolio_slideshow]
Głównym sponsorem tego wydarzenia był Raiffeisen Bank Polska, PZU, wśród partnerów znaleźli się Hennessy, Bobbi Brown oraz Schwarzkopf. Pokaz obsługiwała Agencja Defacto.[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Scroll to Top
Scroll to Top