Strona główna » Blog » Pokaz letniej kolekcji butów marki Keen CNX w Mivo Kids

Pokaz letniej kolekcji butów marki Keen CNX w Mivo Kids

Obchodząca swoje 10 urodziny amerykańska marka z Portland w Polsce znana jest od kilku lat, głównie w kręgach miłośników dosłownie pojmowanego outdooru. Hasło tej niezwykłej marki „Play time is back”, jako outdoor traktuje każde miejsce bez sufitu: park, patio, plac zabaw, karząc swoim fanom i użytkownikom cieszyć się każdą chwilą spędzoną na wolnym powietrzu.

Aby skutecznie przekonać Polaków do tej idei dystrybutorzy marki 16.05.2013 zorganizowali pokaz najnowszej, letniej kolekcji Keen CNX na lato 2013 w sklepie Mivo Kids w CH Blue City. Gośćmi spotkania byli licznie przybyli dziennikarze i styliści mediów dziecięcych, modwych i lifestylowych, których organizatorzy chcieli zainteresować propagowaniem idei promowanej przez Keen oraz zapoznać ich ze szczegółami najnowszej linii butów.

Nie zabrakło też znanych mam, wśród których były m.in. Monika Mrozowska,  Anna Samusionek,  Ilona Felicjańska i Weronika Trittner ( jeszcze nie mama) chętnie wysłuchały informacji na temat innowacyjnych technik zastosowanych w butach na lato dla małych ( i dużych), gwarantujących bezpieczeństwo użytkowania ( toe protection), wygodę, wyprofilowaną podeszwę, ze specjalną antygrzybiczną i chłonącą wilgoć wkładką, o których niezwykle przekonująco opowiadał Adam Bujak, przedstawiciel wyłącznego dystrybutora Keen w Polsce.

Niewątpliwą zaletą kolekcji jest w tym sezonie połączenie wyżej wspomnianych atutów z tym, co pociąga wszystkich: z modą! Buty Keen CNX wyróżniają się bowiem niezwykle wyrazistymi kolorami, zarówno w modelach dla dzieci, jak i dorosłych.

Największą atrakcją prezentacji była obecność licznej gromadki dzieci, które z chęcią bawiły się w pokaz mody z sandałami Keen i oryginalnymi ubrankami marki Vippi Design ( www.vippi.com .pl). W modowych stylizacjach pomagały maluchom p. Ewa Żmuda z Maven PR i Irmina Przybyłowska z Businesswoman & Life.

[nggallery id=4687]

foto.: Karolina Miszczyk/PRomotion Instytut

Partnerami prezentacji byli:Mivo www.mivo.pl, Under Armour www.mmsport.com.pl, Klub Tenis & Sky Sporteum www.sporteum.pl, SUSHI www.mobilefashion.pl, biżuteria D’arts www.d-arts.com.pl, GlossyBox www.glossybox.pl, Tuli , Pijalnia Czekolady Wedel w Blue City www.wedelpijalnie.pl.

Całą kolekcję butów Keen w Polse oglądać na www.sklep.keen.pl

2014-11-17T08:24:19+00:0019 maja 2013|Moda|