Aquafresh

„Podaruj dzieciom uśmiech” – akcja konsumencka Akademii Aquafresh i Rossmanna

Podaruj_usmiech158x292Akademia Aquafresh, wraz z siecią drogerii Rossmann 10 października rozpoczyna specjalną akcję konsumencką „Podaruj dzieciom uśmiech”, dzięki której dzieci w domach dziecka otrzymają produkty do higieny jamy ustnej.

Akcja „Podaruj dzieciom uśmiech” zostanie uruchomiona dzięki inicjatywie Akademii Aquafresh, największego programu profilaktyki jamy ustnej w Polsce, oraz sieci drogerii Rossmann. Już od 10 października 2014 roku przy zakupie dowolnego produktu dla dzieci marki Aquafresh®, taki sam zostanie przekazany bezpośrednio do domu dziecka.

Dla GSK bardzo ważne jest angażowanie się w życie lokalnych społeczności. Jesteśmy dumni z dotychczasowych wyników Akademii Aquafresh, ale nie zamierzamy się na nich zatrzymać. Akcja „Podaruj dzieciom uśmiech”, pozwoli nam dotrzeć z pomocą do dzieci przebywających w domach dziecka. Ta grupa dzieci z powodu braku opieki rodziców potrzebuje od nas szczególnego wsparcia – komentuje Bartosz Olejarski, Dyrektor Rynku Masowego GSK CH.

Polska znajduje się w czołówce krajów z największym odsetkiem dzieci chorujących na próchnicę, dotyka ona prawie 90% najmłodszych1. W odpowiedzi na ten problem Akademia Aquafresh uruchomiła specjalny program edukacyjny, który obejmuje blisko 500 tysięcy dzieci z całego kraju oraz prawie 5 tysięcy przedszkoli. W tym roku, aby zwrócić uwagę opinii publicznej na problem próchnicy wśród polskich dzieci, przedszkolaki z Akademii Aquafresh w dniu 30 września ustanowiły Rekord Guinessa w największej liczbie osób myjących zęby jednocześnie – ponad 313 tysięcy dzieci z 3638 przedszkoli szczotkowało zęby przez 2 minuty.

Akcja potrwa do 10 listopada 2014 roku w sieci drogerii Rossmann na terenie całego kraju. Więcej szczegółów można znaleźć na stronie www.rossnet.pl i www.akademia-aquafresh.pl

1 Źródło: raport przygotowany przez Ministerstwo Zdrowia „Monitorowanie stanu zdrowia jamy ustnej populacji polskiej w latach 2010-2012”, Warszawa 2010 r.

Rossmann_2

Scroll to Top
Scroll to Top