Paso a Paso

Projektantki Paso a Paso przełożyły panujące na świecie trendy na nową kolekcję marki

Nowa kolekcja Paso a Paso na sezon wiosna-lato 2018

 Czółenka V neck, klapki typu mules, mokasyny z łańcuszkiem oraz obcasy-klocki. Do tego wyraziste kolory: musztardowy i ultrafiolet. Jak wiadomo, to aktualnie panujące światowe trendy, które w swoim stylu interpretuje marka Paso a Paso. Tym samym modnym krokiem wkracza ona w sezon wiosna-lato 2018.

 Marta Kapusta i Paulina Majchrzak, projektantki Paso a Paso, przełożyły panujące na świecie trendy na nową kolekcję marki. Według nich w sezonie wiosna-lato 2018 rządzą detale. Dlatego też to właśnie buty stawiają kropkę nad „i” w prostych stylizacjach.

– Wystarczy, że założymy biały t-shirt i jeansy, a całość dopełnimy musztardowymi czółenkami typu v neck, a nasz strój nabierze charakteru. Modny akcent, świadczący o znajomości trendów, dodaje kobiecie pewności siebie i inspiruje ją do śmielszego działania – mówi Marta Kapusta.

 Modne nie oznacza niewygodne. Dlatego oprócz modnego wymiaru obuwie marki Paso a Paso zapewnia również wygodę w noszeniu. Buty szyte są ręcznie, przez rodzimych rzemieślników, z najwyższej jakości naturalnych skór licowych i zamszowych.

Pewna siebie kobieta Paso a Paso musi czuć się dobrze w naszych butach. Dobrze oznacza dla nas przede wszystkim wygodnie. Wówczas idzie modnym krokiem – mówi Paulina Majchrzak.

 W sezonie wiosna-lato dominują stonowane kolory: beż, czerń, pastele, choć pojawiły się także: musztardowy czy ultrafiolet, odwołujące się do najnowszych trendów panujących w modzie. Do nich nawiązują też projekty butów „V neck shoes”, klapki typu mule, mokasyny z łańcuszkiem czy obcasy-klocki. Niektóre kroje projektantki Paso a Paso ozdobiły charakterystycznymi elementami, m.in. metaliczną i perłową kulką, frędzlami czy ręcznie wyszywanymi haftami.

Nowej kolekcji towarzyszy sesja wizerunkowa przedstawiająca modne akcenty kolekcji. Modelkami były Krysia Karcz i Marta Szymańska z agencji Partisan Models, autorką zdjęć jest Magdalena Kozicka. Make up nóg przygotowała Anna Kopeć, natomiast za produkcję odpowiadała agencja Fashion Valley.

O marce:

PASO a PASO to powstała w 2015 roku polska marka obuwia dla kobiet. Projekty charakteryzują się prostymi formami przełamanymi mocnymi kolorami i unikatowymi detalami. Każda para butów jest wykonywana ręcznie, przez rodzimych rzemieślników, z najwyższej jakości naturalnych skór. Produkty marki dostępne są w sklepie stacjonarnym w Częstochowie przy ulicy Wilsona 30 oraz na www.pasoapaso.pl.

 

Scroll to Top
Scroll to Top