z udziałem gwiazd

Otwarcie SONO IDONI z udziałem gwiazd!

Wczoraj w Starym Browarze w Poznaniu odbyło się oficjalne otwarcie pierwszego w Polsce sklepu SONO IDONI. Wyjątkowy wieczór poprowadzili Karolina Ferenstein-Kraśko i Mateusz Kusznierewicz, będący twarzami marki.

W programie wieczoru znalazły się między innymi: pokaz mody kolekcji jesień-zima 2015, którego gwiazdami były Panie Rozalia Mancewicz (Miss Polonia 2010) i Renata Kaczoruk, znane modelki, możliwość zamówienia ubrań skrojonych na miarę, oglądanie autentycznych włoskich krawców i szewców przy pracy, a wszytko to wzbogacone degustacją włoskiej kuchni.

Gośćmi otwarcia byli: Karolina Ferenstein-Kraśko z mężem Piotrem Kraśko, Mateusz Kusznierewicz, Kinga Rusin, Justyna Steczkowska, Jarosław Szado, Weronika Książkiewicz oraz Rozalia Mancewicz i Renata Kaczoruk, które zobaczyliśmy nie tylko w roli gości, ale i wśród modelek na wybiegu.

SONO IDONI to pierwszy w Polsce multibrand stricte z włoskimi markami, stanowiący finezyjną alternatywę dla osób poszukujących czegoś nowego i odmiennego, na rynku zdominowanym przez dość ciężką niemiecką modę. Sklepy SONO IDONI charakteryzują się dużą powierzchnią, o metrażu od 500 do 1000 metrów kwadratowych. Sklep poznański posiada powierzchnię 800 metrów kwadratowych, dającą możliwość odpowiedniej ekspozycji całej gamy starannie wyselekcjonowanego asortymentu zarówno damskiego jak i męskiego. Marki proponowane przez SONO IDONI w wielu przypadkach dopiero zadebiutują w Polsce. Zaś te, które były już wcześniej obecne na naszym rynku w niewielkim stopniu, będą miały premierę w tak dużej skali.

Kompozycja marek, które są dostępne w sklepie SONO IDONI, to wachlarz około trzydziestu czołowych włoskich producentów, których dobieraliśmy bardzo starannie, zawsze szukając połączenia doskonałej jakości materiałów i precyzyjnego wykonania z włoskim stylem, wieloletnią tradycją i z nowoczesnym podejściem do designu.

Osiem najważniejszych marek w sklepie SONO IDONI zostało wyeksponowanych w postaci dedykowanych butików, zwanych cornerami, które zorganizowano w formie otwartych stoisk, łączących się z resztą sklepu. Zarówno cały sklep jak i wspomniane cornery, zostały podzielone pod względem asortymentu na część damską i męską. W części damskiej znajdziemy dwie linie – formalną, którą wyznaczają cornery Emporio Armani i Peserico, oraz linię casual, reprezentowaną przez marki Gaudi i Yes Zee. Z kolei w części męskiej, linię formalną uosabiają Pal Zileri i Tombolini, zaś linię casual przedstawiają GAS i AT.P.CO.

SONO IDONI, to nie tylko unikatowy na polskim rynku wybór marek, ale także serwis wzorowany na najwyższej jakości włoskich butikach. Nasi Goście obsługiwani są przez wykwalifikowanych stylistów, zarówno w dziale mody damskiej, jak i męskiej. Nasz zespół, to osoby z wieloletnim doświadczeniem w indywidualnej pracy z Klientem. Ich fachowa pomoc gwarantuje dobranie ubioru odpowiedniego do sylwetki, stylu życia oraz odpowiedniego do wymaganej okazji. Skompletowane w ten sposób zestawy, pozwalają eksponować pożądane atuty i pasują do charakteru Gościa salonu SONO IDONI. Bogaty wachlarz zróżnicowanych cenowo marek wraz z posiadanym przez nas asortymentem kilkunastu tysięcy różnych produktów w każdym sezonie, pozwala nam zagwarantować total look naszym Gościom. Nasza oferta obejmuje możliwość ubrania się „od stóp do głów”, a nawet wyjście z naszego salonu z zakupami w wyjątkowo szykownej walizce firmy Bric’s.

SONO IDONI docenia to, co we włoskiej kulturze jest najwspanialsze, dlatego nawiązując do równie słynnej jak polska, włoskiej gościnności, SONNO IDONI zaprasza wszystkich swoich Gości na prawdziwe włoskie espresso. Zaś na osłodę po udanych zakupach proponuje do kawy migdałowe cantucci, których receptura jest pilnie strzeżoną tajemnicą handlową firmy.

SONO IDONI, na twarz swojej damskiej kolekcji, wybrało Karolinę Ferenstein-Kraśko, która jest nie tylko piękną i elegancką kobietą, ale także wielokrotnie utytułowanym sportowcem. Kobieta z charakterem, systematycznie budująca swoją firmę opartą na pasji do koni, która dziś łączy zarządzanie stadniną Ferensteinów w Gałkowie z życiem rodzinnym w Warszawie. Dodatkowo znajduje jeszcze czas na prowadzenie firmy medialno-eventowej, jest współczesną kobietą sukcesu, która mimo wielu zajęć, zawsze doskonale wygląda.

Mateusz Kusznierewicz został twarzą męskiej kolekcji SONO IDONI. Jest mężczyzną nie tylko przystojnym ale i znanym ze swoich osiągnięć sportowych – przede wszystkim ze zdobycia dwóch pamiętnych medali olimpijskich w Atlancie i w Atenach. Mateusz Kusznierewicz od czasu przejścia na sportową „emeryturę” odnalazł się z sukcesem w świecie biznesu i nowych technologii, gdzie stworzył od podstaw nowy produkt o nazwie “ZOOM.ME”. Ponadto w ramach szkoleniowej działalności przekazuje swoje wieloletnie doświadczenia w dziedzinie motywacji, komunikacji i coachingu, współpracując z kadrą kierowniczą największych firm w Polsce.

SONO IDONI w doborze twarzy swojej marki postawiło nie tylko na ludzi ciekawych zewnętrznie, kojarzonych z klasą i doskonałym stylem, ale przede wszystkim na osoby posiadające wielką pasję życiową, która stała się motywatorem do odnoszenia przyszłych sukcesów.

W ciągu najbliższych dwóch lat SONO IDONI planuje rozwinąć swoją sieć wielkopowierzchniowych multibrandów do siedmiu lokalizacji w całej Polsce. Koncentrując się na dużych miastach i kluczowych galeriach handlowych na terenie tych miast, tak jak ma to miejsce w Poznaniu, gdzie marka zdecydowała się otworzyć swój pierwszy sklep w Starym Browarze.

Scroll to Top
Scroll to Top