Otwarcie salonu Parfois

Strona główna » Blog » Otwarcie salonu Parfois

Otwarcie salonu Parfois

Parfois – portugalska marka eleganckich dodatków i modnej biżuterii ma w Warszawie już dwa butiki! Jeden znajduje się przy reprezentacyjnej ul. Chmielnej 11, a drugi w Galerii Mokotów. 4 października br. w Galerii Mokotów odbyło się uroczyste otwarcie drugiego sklepu w Warszawie!

„Warszawa jest dla nas strategicznym miastem. W Madrycie Parfois ma trzy sklepy flagowe przy głównych ulicach – Fuencarral, Goya i Preciados. Są to najlepsze ulice dla butiku, a inwestycje, choć kosztowne, przynoszą wielkie korzyści nie tylko sprzedażowe, ale także wizerunkowe dla całej sieci Parfois w Hiszpanii. Po butiku przy ulicy Chmielnej 11 wybraliśmy Galerię Mokotów, która jest jedną z najbardziej lubianych galerii handlowych w stolicy, idealnie łączącą ekskluzywne butiki z popularnymi sklepami sieciowymi. Tak jak ulica Chmielna, Galeria Mokotów pomaga budować świadomość marki, dlatego jest to naturalna lokalizacja kolejnego sklepu Parfois” mówi Dimitri Dias, Country Manager Parfois w Polsce.

Parfois to młoda, ale bardzo dynamicznie rozwijająca się marka. Obecnie sieć obejmuje aż 180 sklepów na 20 rynkach na całym świecie m. in. w Polsce, Francji, Hiszpanii, Portugalii, Rumunii, na Łotwie, Ukrainie, w Rosji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Kuwejcie, Omanie, Bahrainie i Egipcie.

Polska jest szczególnie interesującym i ważnym dla Parfois rynkiem. W ciągu najbliższych 4 lat ma powstać aż 40 sklepów na terenie całego kraju. Już dzisiaj produkty Parfois można kupić w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Gdańsku i Łodzi, Wrocławiu i Katowicach.

Swoją popularność na świecie, marka zyskała dzięki przystępnym cenom oraz nowoczesnemu konceptowi, polegającemu m.in. na cotygodniowym wprowadzaniu nowości w małych ilościach, ale o dużej różnorodności. Za unikalny styl szerokiej gamy dodatków dla kobiet, tj. torebki, buty, paski, apaszki, okulary, zegarki i biżuterię, odpowiedzialni są projektanci z Porto i Barcelony. W odpowiedzi na potrzeby i wymagania klientów, marka ciągle wprowadza nowe kolekcje.

Parfois to również odpowiedni wystrój wnętrz i wizerunek sklepów, w których przestrzeń i prezentacja asortymentu ułatwiają poszukiwania i wybór. Obsługa klienta jest zawsze na najwyższym poziomie. Dzięki temu, marka gromadzi lojalnych klientów, którzy chętnie i często wracają do sklepów Parfois.

„Naszym celem jest sprawić, by każda kobieta w Polsce sięgała po akcesoria marki Parfois. Butik przy ul. Chmielnej 11 cieszy się ogromną popularnością, dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie kolejnego sklepu w stolicy. Serdecznie zapraszam wszystkich do Galerii Mokotów” – podsumowuje Dimitri Dias.

[nggallery id=247]

2011-11-11T13:45:05+00:00 18 października 2010|Styl|

Zostaw komentarz