W miniony piątek marka Top Secret uruchomiła flagowy salon w Galerii Młociny. Sklep został zaprojektowany według nowego konceptu, autorstwa zespołu architektów Top Secret. Wdrożone rozwiązania zapewniają jeszcze większy komfort zakupów.
Wygodnie zaprojektowana strefa przymierzalni z dużą pufą i sofą dla osób oczekujących na osoby mierzące ubrania, nowoczesny system zmiany oświetlenia w przymierzalni i możliwość zobaczenia wybranej stylizacji w świetle dziennym, wieczorowym i domowym pozwalają klientom na rozważne i komfortowe dokonanie wyboru.
Sprzyja też temu zaprojektowana w pobliżu przymierzalni strefa kawowa, gdzie można poczęstować się darmową kawą – w taki sposób, że korzystający z niej mają cały czas kontakt z osobami mierzącymi ubrania.
Ubrania i akcesoria eksponowana są w przejrzysty sposób, w kilku strefach, ze swobodnym dostępem do wieszaków.
Imponująco wygląda wysoka na 7,5m witryna z bardzo ciekawą aranżacją, a system monitorów LED przekazujące treści o charakterze wizerunkowy i marketingowym.
Salon w Galerii Młociny jest 197 sklepem marki Top Secret. Jego powierzchnia to ponad 200 metrów kwadratowych.
Top Secret jest wiodącą marką w segmencie GK REDAN, funkcjonującą na rynku od blisko 23 lat.