OCHNIK na sezon wiosna – lato 2012

Elegancka, wyrafinowana, zbuntowana, zaskakująca, glamour, seksowna, z rockowym pazurem i szalenie modna – taka jest najnowsza propozycja marki OCHNIK na sezon wiosna – lato 2012. Różnorodność linii jest tak duża, że każdy klient z łatwością znajdzie produkty, w których będzie się czuł wyjątkowo i w zgodzie, ze swoim indywidualnym stylem.

Kolekcja jest bardzo świeża, wiosenna i lekka. Widać to zarówno w kolorach jak i w formach. Zdecydowanie poszerzyliśmy linię odzieży lekkiej – jest jeszcze więcej sukienek, spódnic, bluzek ze skóry w zabawnych kolorach, w ciekawych połączeniach skóry z dzianiną, w fajnych surowcach – np. w bardzo miękkich welurach, czy skórach z egzotycznym printem. Ciekawostką w kolekcji jest mini linia Biker, czyli kurtki inspirowane modą motocyklową – z wyrazistymi przeszyciami, umocnieniami, z zaprojektowanymi specjalnymi emblematami. – mówi Katarzyna Nowicka – Dyrektor ds. zarządzania marką OCHNIK.

WOMAN
Elegancka kobieta odnajdzie się zapewne w produktach z linii En Mode – zmysłowych, kobiecych, wysmakowanych. Energetyczne cięcia dodają klasycznym modelom współczesnego wyglądu. Nie zabraknie tu klasycznej marynarki, kurtki czy płaszcza na wielkie wyjście.
Rebelian Lady to kobieta zbuntowana i jednocześnie glamour. Lina ta, jest mieszanką lat 80 – tych, skinny shape i grounch. Skierowana jest do świadomych kobiet lubiących bawić się modą. Intensywna kolorystyka: czerwień, czerń i popiel w połączeniu z energetyczną liną cięć to bardzo wyrazista lina, wśród której znajdziemy produkty takie jak kurtka ramoneska, czy mała kurtka do talii, spódnica ołówkowa, gorset czy szorty.
Linia o zabawnej nazwie Jungle Camp inspirowana jest kempingiem w dżungli. Seksowne kobiety wychodzą z namiotów i idą ku przygodzie w tropikalnym, egzotycznym świecie. Znajdziemy tu modne od wielu sezonów motywy zwierzęce, ale też kolorystykę jakby żywcem wziętą z cytrusów czy egzotycznych palm. Nie zabraknie tu kusych szortów, wygodnych sukienek czy topów w kolorach piaskowego beżu.
Biker Line to linia zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn inspirowana modą “na motor”. Można odnaleźć charakterystyczne dla tego motocyklowego stylu kurtki “ramoneski”, intensywne kolory, przeszycia i wzmocnienia na ramionach i łokciach, zamki błyskawiczne oraz podkreślające charakter linii metalowe emblematy naszywane na skórę.

MAN
Central Park to linia dedykowana mężczyźnie eleganckiemu, ceniącemu klasykę. W linii tej występują dwie linie stylistyczne kurtek: “Elegance” i “Fashion”. Linia elegancka to klasyczne kurtki o prostej formie ale góruje w nich wyszukany detal: napa, tkaninowa taśma, element pikowania, puller, perforacja. Kurtki z linii “fashion “ to kurtki skierowane dla współczesnego nowoczesnego faceta, który chce wyglądać modnie i wyszukane , tu miejsce znajdzie: czarna ramoneska, kolor granatowy, malowane akcesoria metalowe i charakterystyczna podszewka w prążki.
Spirit of Nature to linia casualowa zaadresowana do mężczyzn traktujących modę na luzie i ceniących wygodę oraz kochających przygodę i wygodny look a’la James Dean. Znajdziemy to pilotkę w ciemnym brązie , kurtki z mnóstwem kieszonek i przeszyć ( także w kontraście). Tu także jest miejsce na skórzaną koszulę i kurtki w kolorze khaki Te eklektyczne zestawienia to bardzo umiejętne łączenie różnych stylów. Kolorystyka inspirowana naturą od jasnych beży, przez koniaki do ciemnych brązów.
Biker Line to linia zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn inspirowana modą “na motor”. Można odnaleźć charakterystyczne przeszycia i wzmocnienia na ramionach i łokciach, zamki błyskawiczne, emblematy haftowane, napy oraz podkreślające charakter linii metalowe emblematy naszywane na skórę. Charakterystyczna jest także podszewka z ilustracją silnika motorowego.

Nowa kolekcja OCHNIK wiosna-lato 2012 może zaskoczyć zarówno Panie jak i Panów – dodaje Katarzyna Nowicka Dyrektor ds. zarządzania Marką OCHNIK.

[nggallery id=2315]

Scroll to Top
Scroll to Top