LINDBERG

Nowy wymiar widzenia z marką LINDBERG

13 maja odbyło się śniadanie dla najlepszych polskich dziennikarzy i topowych blogerów zorganizowane przez renomowaną duńską markę LINDBERG. Spotkanie miało miejsce w DANISH FASHION DEMOCRACY POP UP SHOP, którego otwarcie dzień wcześniej uświetniła swoją obecnością sama księżna Danii, Maria Elżbieta.

Podczas kameralnego śniadania Peter Warrer, Dyrektor działu sprzedaży i marketingu firmy LINDBERG, osobiście zaprezentował zgromadzonym gościom najnowszą linię oprawek  – LINDBERG 9700 oraz ostatnie modele z dotychczasowych kolekcji – LINDBERG n.o.w. i LINDBERG sun.

Marka LINDBERG już od 45 lat jest synonimem ponadczasowej jakości, będąc jednym z wiodących w świecie producentów oprawek. Wśród koneserów wyrafinowanej mody swoją popularność zawdzięczają dbałości o każdy etap produkcji, charakterystyczny dla Skandynawii minimalistyczny design oraz zastosowanie najmodniejszych technologicznie rozwiązań.

Do grona swoich wiernych klientów zalicza takie osobistości jak Rodzina Królewska Danii, Królowa Elżbieta II, Brad Pitt, Angelina Jolie, Robert De Niro, Eric Clapton, Eddie Jordan czy Bill Gates.

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

 [/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Scroll to Top
Scroll to Top