Nowy mural na warszawskiej mapie street-art’u

Konkurs Levi’s® inspirowany hasłem ‘Go Forth’ rozstrzygnięty! 13 października rozpoczęła się realizacja zwycięskiego muralu w konkursie organizowanym przez Levi’s®. Szczęśliwym zwycięzcą jest niezależny ilustrator i animator Aqualoopa, który zachwycił wszystkich swoją kolorową wizją ‘Go Forth’.

Już od poniedziałku 17 października na wielkiej ścianie na rogu ulic Polnej i Waryńskiego w Warszawie można oglądać zwycięski mural w całej okazałości! Praca robi oszałamiające wrażenie, nie da się przejść obok niej obojętnie. Sam autor natomiast porównuje swoją twórczość do meksykańskiej ‘fiesty’ i brazylijskiego karnawału: “Kolorowe murale wibrują muzyką miasta tworząc połamane rytmy, zwrotki i refreny. Wywołują pozytywne emocje i uśmiech na twarzach odbiorców. To w pewnym sensie artystyczny ‘prozak’, na szarość i ponurość naszych miast!” – mówi Aqualoopa.

„Dla nas Igor jest prawdziwym Pionierem, dlatego tym bardziej jest nam miło, że to jego projekt zwyciężył w konkursie w ramach naszej kampanii Go Forth. Cieszymy się, że mogliśmy być częścią i przyczynić się do pierwszej tak dużej realizacji Aqualoopy. Podziwiany jego talent i trzymamy kciuki za dalszą karierę. Dzięki takim ludziom jeszcze mocniej wierzymy, że hasło związane z naszą tegoroczną kampanią – „Now is our time” jest trafione!” – mówi Katarzyna Węsławowicz, Levi Staruss Consumer Marketing Manager Eastern Europe.

Dzięki Aqualoopie i marce Levi’s® Warszawa zyskała nowe wspaniałe miejsce, które napędza pozytywną energią! Zapraszamy wszystkich na róg Polnej I Waryńskiego, nie możecie tego przegapić! Trzeba się spieszyć, bo mural będzie zdobił tę ścianę jedynie przez 1,5 miesiąca!

[nggallery id=2016]

Zwycięską pracę można zobaczyć na żywno na fasadzie budynku przy ul.Polnej 40 w Warszawie (okolice stacji metra Politechnika) lub na www.facebook.com/Levis

Konkurs na najlepszy projekt muralu Levi’s® inspirowany hasłem Go Forth powstał we współpracy domu mediowego Media Direction OMD, agencji ambientowej ARBOmedia Active Advertising i Fashion Agency Aliganza. Realizacją zwycięskiego projektu zajęło się Good Looking Studio z udziałem laureata konkursu Aqualoopy. Partnerem prasowym był Kmag.

Scroll to Top
Scroll to Top