Strona główna » Blog » Nowy image YES. Design, świeżość i elegancja

Nowy image YES. Design, świeżość i elegancja

YES niedawno obchodził swoje 30-lecie. Teraz jednak, spogląda wyłącznie w przyszłość i wprowadza nową wersję logotypu. Nowe logo YES: czarne litery na białym tle, pełne jest emocji i elegancji zarazem. Dobrze symbolizuje innowacyjny charakter firmy jubilerskiej, która podejmuje wciąż nowe wyzwania.

Nawet najbardziej rozpoznawalne i cenione brandy od czasu do czasu „odświeżają” swój wizerunek. YES znalazł się w gronie innych prestiżowych marek, które zdecydowały się na rebranding. Jego opracowanie powierzył Mamastudio, specjalizującemu się w tworzeniu kompleksowych systemów identyfikacji wizualnej.

Jej najważniejszy element nawiązuje do tradycji firmy i rytmu jej poprzedniego znaku; w nowym zrezygnowano jednak z zielonego kwadratu. Stworzone specjalnie dla YES czarne, kunsztowne litery nowego logotypu mają w sobie wyrafinowaną, radosną świeżość, a jednocześnie przyciągają spojrzenie siłą subtelnej, klasycznej elegancji.

Styl nowego logotypu łączy prestiż z nowoczesnością. Wyraża również najważniejsze cechy marki YES: Emocjonalność, Indywidualizm, Design.

Mamastudio – które jest laureatem nagrody licznych branżowych nagród, m.in. red dot award 2011 i Wolda 2011 – opracowało dla marki YES nową, pełną identyfikację wizualną marki. Jej elementy są sukcesywnie wprowadzane do wszystkich obszarów komunikacji firmy.

Poprzedni logotyp, drugi w historii firmy, był wizualną wizytówką YES od 1999 roku.

2018-03-14T09:44:35+00:0025 kwietnia 2012|Biżuteria|