IKEA

Nowe limitowane kolekcje IKEA

Nowe limitowane kolekcje IKEA – IKEA GILTIG oraz IKEA ART PHOTOGRAPHY

Podkręć zmysły z IKEA i Katie Eary! Nowa limitowana kolekcja IKEA GILTIG

IKEA nawiązała współpracę z londyńską projektantką odzieży męskiej – Katie Eary. Jej efektem jest limitowana kolekcja GILTIG – przyciągająca wzrok seria zastawy stołowej i domowych tekstyliów. Kolekcja jest dostępna od kwietnia w sklepach IKEA w całej Polsce.

Kolekcja GILTIG jest pierwszą z serii współpracy IKEA z projektantami mody. To sposób IKEA na odkrywanie zupełnie nowych kierunków myślenia w projektowaniu wyposażenia wnętrz. Katie Eary podobnie jak IKEA wierzy, że nawet pojedynczy element, jeśli jest wystarczająco wyjątkowy, może odmienić całe wnętrze. A co najważniejsze – ten pojedynczy element może być prosty. Mając to na względzie, IKEA i Katie Eary wspólnie przenieśli odlotowe wzory projektantki do świata wyposażenia domu.

Nasza nowa kolekcja jest skierowana do każdego, kto poprzez wnętrze swojego domu pragnie wyrazić osobowość i wyróżnić się spośród tłumu. GILTIG to zaproszenie, by podkręcić zmysły – szaleństwo kolorów i wzorów, jakiego jeszcze nie było. Cieszymy się ze współpracy z Katie Eary, ponieważ dzięki produktom z kolekcji GILTIG każdy może mieć odrobinę świata mody w swoim domu” – podkreśla Małgorzata Jezierska, Specjalista ds. PR, IKEA Retail w Polsce.

Limitowana seria londyńskiej projektantki to m.in. talerze, kubki, miski, bawełniane torby, poszewki na poduszki czy fartuchy. Wszystkie produkty wyróżniają się oryginalnymi wzorami i nasyceniem wyrazistych kolorów. Czerwony mózg, błękitna ryba lub gałka oczna to tylko niektóre motywy, które dzięki cyfrowemu drukowi mogły się znaleźć na produktach IKEA.

Jestem projektantką odzieży męskiej, ale uwielbiam też meble i artykuły wyposażenia wnętrz, więc kiedy dostałam tę propozycję, od razu wiedziałam, że to jest to. Dobry dom wcale nie polega na wypełnianiu przestrzeni szpanerskimi, efekciarskimi przedmiotami, ale na posiadaniu rzeczy, które uzupełniają twoją osobowość. Dzięki temu, gdy wchodzisz do czyjegoś domu, masz wrażenie, jakbyś znalazł się w głowie danej osoby” – komentuje Katie Eary.

Znakiem rozpoznawczym projektów Katie Eary są unikalne wzory i miks wyrazistych kolorów. Nieustanne przesuwanie granic, zabawa kształtami i nadrukami to elementy, które wyróżniają jej projekty. Taka też jest kolekcja GILTIG, o której sama projektantka mówi: „Chcę by kolory przyprawiały o zawrót głowy. Jestem podekscytowana faktem, że mogę wnieść trochę żywiołowości do zwykłych domów. To wspaniałe uczucie, że mogę wprowadzić do nich choć trochę osobowości”.

Limitowana kolekcja IKEA GILTIG będzie dostępna we wszystkich sklepach IKEA w Polsce od kwietnia 2016 r.

Zaproś sztukę do swojego domu Limitowana kolekcja IKEA ART PHOTOGRAPHY

IKEA po raz kolejny oferuje sztukę dostępną dla każdego. ART PHOTOGRAPHY to druga, po ubiegłorocznej, odsłona wydarzenia IKEA ART EVENT. Tej wiosny, IKEA przedstawia limitowaną kolekcję 11 plakatów autorstwa współczesnych artystów z całego świata. To niepowtarzalna okazja do posiadania w swoim domu wielkiej sztuki za niewielkie pieniądze. Trzeba się jednak spieszyć – kolekcja będzie dostępna wyłącznie przez pewien czas.

Chcemy, aby sztuka była czymś przyjemnym dla oka, ale jednocześnie prowokowała do rozmowy. Powinna inspirować i pobudzać do myślenia. Wspaniała sztuka to taka, która współgra nie tylko z wystrojem naszego domu, ale przede wszystkim z nami samymi. IKEA chce, aby sztuka była dostępna dla każdego i przystępna finansowo. Dlatego oferuje kolekcję ART EVENT 2016.

W ubiegłym roku w sklepach IKEA na całym świecie można było kupić limitowaną kolekcję 12 plakatów zaprojektowanych przez światową czołówkę artystów reprezentujących tzw. sztukę uliczną. Po sukcesie kolekcji STREET ART, w tym roku do sklepów trafiła limitowana kolekcja ART PHOTOGRAPHY.

ART PHOTOGRAPHY to 11 plakatów znanych lub dobrze zapowiadających się artystów
z całego świata. Kolekcja stanowi niezwykłą mieszankę – od prac wysoce abstrakcyjnych po figuratywne. Wszystkie pokazują niezwykłą różnorodność współczesnej fotografii artystycznej na świecie. Każda z prac jest jedyna w swoim rodzaju, nie tylko ze względu na to co prezentuje, ale również z powodu historii, jaka za nią stoi. Każdy z autorów zdjęć z kolekcji ART PHOTOGRAPHY posiada swój niepowtarzalny styl, odzwierciedlający jego doświadczenia, pasje i inspiracje.

Wśród zaproszonych do współpracy artystów znaleźli się:

  • Mandy Barker, Wielka Brytania

  • Mathieu César, Francja

  • Bobby Doherty, USA

  • Nathalia Edenmont, pochodzi z Ukrainy, mieszka w Szwecji

  • Jill Greenberg, pochodzi z Kanady, mieszka w USA

  • Annika Von Hausswolff, Szwecja

  • Tanya Long, pochodzi z USA, mieszka w Holandii

  • Chad Moore, USA

  • Bára Prášilová, Czechy

  • Rankin, Wielka Brytania

  • ®obin, Francja

Współpracując z artystami w ramach IKEA ART EVENT, chcemy pokazać, że sztuka nie jest zarezerwowana tylko dla nielicznych i można z nią obcować jedynie w galeriach
i muzeach. Na kilka wiosennych tygodni IKEA zmienia się w największą publiczną galerię świata. Kolekcja ART PHOTOGRAPHY to przykład demokratycznego designu. Umożliwiamy stworzenie domu, którego naturalną częścią staje się sztuka. Każdy może stać się posiadaczem wyjątkowego dzieła i zaprosić sztukę do swojego domu” mówi Małgorzata Jezierska,
Specjalista ds. PR IKEA Retail w Polsce.

Limitowana kolekcja ART PHOTOGRAPHY będzie dostępna od kwietnia br. we wszystkich sklepach IKEA w całej Polsce.

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

Nazwa marki IKEA to akronim – skrót utworzony z pierwszych liter imienia, nazwiska oraz nazw farmy i parafii, skąd pochodzi założyciel firmy (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd).

IKEA jest innowatorem oraz doradcą w zakresie wyposażenia wnętrz, którego celem jest tworzenie lepszego życia na co dzień dla wielu ludzi. IKEA jest godną zaufania, stabilną finansowo i stale rozwijającą się firmą. IKEA w Polsce posiada obecnie dziewięć sklepów, które w roku finansowym 2015 odwiedziły ponad 24 miliony osób. Ponadto, poprzez IKEA Centres Poland S.A., firma zbudowała i zarządza ośmioma parkami oraz centrami handlowymi. W Jarostach koło Piotrkowa Trybunalskiego zlokalizowane jest Regionalne Centrum Dystrybucyjne, które obsługuje sklepy IKEA w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Bułgarii i na Węgrzech. Biuro Zakupów współpracuje
z producentami mebli i artykułów wyposażenia wnętrz w regionie Europy Centralnej, dostarczając je do sieci IKEA na całym świecie. W 13 lokalizacjach w Polsce znajdują się tartaki i fabryki mebli oraz komponentów meblowych IKEA Industry, w których pracuje ok. 10 tys. osób.

Kuchnia Spotkań IKEA, nowe miejsce na mapie Warszawy to dwupoziomowy lokal – na każdym poziomie oferujący kuchnię, jadalnię oraz przestrzeń do odpoczynku i relaksu. Dodatkowo na piętrze znajduje się także bawialnia dla dzieci. Parter przeznaczony jest dla 10 osób, piętro – dla 16. W Kuchni Spotkań IKEA znajduje się pełne wyposażenie, sprzęt i akcesoria potrzebne do wspólnego gotowania oraz urządzenia przyjęcia. Korzystanie z miejsca jest całkowicie bezpłatne, wystarczy przynieść ze sobą składniki oraz produkty spożywcze i przyrządzić z nich wszystko, na co ma się ochotę. Miejsce jest otwarte od 15 listopada 2015 r., 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem świąt,
w godzinach 11:00-15:00 oraz 17:30-22:00. Więcej informacji o zapisach znajduje się na stronie internetowej www.kuchniaspotkan.pl oraz na portalu społecznościowym Facebook https://www.facebook.com/kuchniaspotkanIKEA/.

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Scroll to Top
Scroll to Top