Liu Jo Wiosna-Lato 2017

Nowa odsłona kampanii Liu Jo Wiosna-Lato 2017 #strongtogether

Razem jesteśmy silni. Jesteśmy #strongtogether. W kampanii Wiosna-Lato 2017 Liu Jo po raz kolejny celebruje i rozwija hasło z kampanii Jesień-Zima 2016. Przekaz skupia się na autentycznej i niesamowitej kobiecej kolaboracji, opierającej się na sile kobiet i prawdzie. Wartość kobiet Liu Jo to wartość marki.

Kampania Liu Jo jest świeża, pozytywna i nowoczesna: twarzami wiosenno-letniej odsłony zostały amerykańskie top modelki Martha Hunt i Jasmine Tookes. Ucieleśniają one nowy charakter kolekcji marki.

27-letnia Martha Hunt, blondynka, niebieskooka, drobnej postury, o pełnych ustach, już od jakiegoś czasu pojawia się na międzynarodowych wybiegach. Jest Aniołkiem oraz członkinią supergrupy top modelek i biznesmenek, skupionych wokół piosenkarki Taylor Swift. Miłośniczka jogi i zdrowego odżywiania, posiadająca prawie 2 miliony followersów na Instagramie.

25-letnia Jasmine Tookes, urodzona w Kalifornii, pochodzenia afro amerykańskiego jest uważana za jedną z najbardziej obiecujących modelek. Już od dziecka wychowywana w modowym środowisku (jej matka, Cary Robinson, jest znaną stylistką gwiazd), zadebiutowała u Bruce Webera i jako Aniołek Victoria’s Secret, w 2016 roku została wybrana do promocji „The Bright Night fantasy Bra” – słynnego, wartego 3 mln dolarów  biustonosza, zdobionego diamentami.

Marthę i Jasmine łączy jedno: przede wszystkim są przyjaciółkami. Ponadto, są częścią nowej generacji niezależnych, dobrze zorganizowanych modelek, będących w nieustannym biegu. Są kobietami ciekawymi świata. Tak jak kobieta Liu Jo, która codziennie stawia czoła wyzwaniom życia. Życia w którym liczy się współpraca, ekscytacja i ciągłe odkrywanie nieznanego.

#strongtogether to postawa, charakteryzująca Liu Jo w sezonie Wiosna-Lato 2017.

Scroll to Top
Scroll to Top